Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

geen geluid

Pagina: 1
Acties:

• bowz3r
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 23:16
Hey,

Ik heb een HP Compaq dc7800p Convertible Minitower, en zodra ik iets met geluid wil afspelen krijg ik de volgende melding.

Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluid apparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geinstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneerd het niet naar behoren.

Ik heb al nagekeken of alle kabels goed zaten, en apparaatbeheer geeft aan dat de drivers geinstalleerd zijn.

Kan iemand mij hierbij helpen?

mvg,
Bowz3r

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:25

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Sinds wanneer heb je dit probleem?

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• bowz3r
sinds ik de PC gebruik

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Driver missing ?

Abort, Retry, Quake ???

• brederodekater
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 17:02
Heb je de speakers wel op de juiste poort op je geluidkaart aangesloten? Het licht groene poortje moet je hebben...

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 10:49
Welk OS draai je en heb je al geprobeerd de nieuwste drivers te downloaden? Heb zelf dit probleem gehad, bleek aan mijn chipsetdriver te liggen.

Als ik het goed heb kan je hier klik de drivers vinden.

• bowz3r
Ik heb de speaker op de goede poort aangesloten. Bij apparaat beheer staan alleen HDMI drivers, maar als ik een andere wil installeren zegt hij dat het besturings systeem dat niet ondersteund. Ik heb W7 proffesional 32 bits.

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 10:49
bowz3r schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:58:
Ik heb de speaker op de goede poort aangesloten. Bij apparaat beheer staan alleen HDMI drivers, maar als ik een andere wil installeren zegt hij dat het besturings systeem dat niet ondersteund. Ik heb W7 proffesional 32 bits.
De vraag is dan eerder of je wel de goede driver installeert. Wat ook wel kan helpen is even je windows update door te laten lopen (optionele updates) wellicht staat hier een update voor de driver tussen?

• bowz3r
oke, dat zal ik eens proberen
Pagina: 1