Koelen van Celeron 500

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wie heeft er ervaring met het overklokken van een Celeron 500 ? Ik heb een Asus P3B-F
Zoja, tot hoever zou ik maximaal gaan ?

Er zit nu een standaars koelertje op, maar die is niet al te best. Als ik niets met mijn pc doe, is de temparatuur ongeveer 34 graden.

Als ik echter tien seconden !! Final Reality draai dan is mijn temparatuur al ver boven de 60 graden !! Dit is natuurlijk veel te hoog

Wie weet er een site waar ik meer info kan vinden over koeling ? Dus waar kan ik zwaardere luchtkoelers vinden en meer informatie hierover ?

in waterkoeling ben ik nog niet geintreseerd

Greetz,
Bulldog

Verwijderd

De temp is veel te hoog; maakt je heatsink goed contact?

Dit begrijp ik niet helemaal??. ben je nu wel of niet geintresseerd in luchtkoeling??
Wie weet er een site waar ik meer info kan vinden over koeling ?? ( nog geen luchtkoeling )
sites:
www.waterkoeling.nl
http://dit.is/super7/
www.benchtest.com
www.cole3d.com

Hou www.oc-shop.nl in de gaten; voor al je OC-goed.

Greetinz

Newt

• Bulldog
  • Niet online
Ik ben nog niet geintreseerd in waterkoeling
Heatsink maakt goed contact, of zal ik er nog wat extra pasta tussenstoppen

Ohja, wat zijn nou echt ''goede'' systeemkasten die groot, betaalbaar zijn, en waar je lekker veel koeling in kunt planten :-)

Greetz,
bulldog

Verwijderd

Ik heb een Bp6, win2000 en twee * cel500, en de standaard Intel coolers.

Op 7,5 * 75 (563), is alles altijd stabiel.
Temp is ongeveer 42 - 44 C, maar ben 24/7 bezig met koetjes.

Op 7,5 * 78 (585), Windows gaat dan hangen (na twee minuten, of pas na 2 dagen) temp is hier ongeveer 46 C.

Op 7,5 * 80 (600), kom ik alleen in windows als ik L2 uitzet. Maar hier gaat de machine ook soms hangen.

Als ik geen koetjes kraak is de temp 35 C geloof ik (is al een tijd geleden).

Verwijderd

Goede kasten:
Aopen HX-08 og HQ-08 (ongeveer 250,-).
Nog beter maar wat duurder de Supermicro 760A server case www.supermicro.com/PRODUCT/Chassis/sc760A.htm

Greetinz

Newt

• Bulldog
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen waar ik Supermicro 760A server case kasten kan kopen ? Het liefst in de buurt van Amsterdam

Greetz,
Bulldog

Verwijderd

In principe bij ons!
mail me maar even als je wat info wilt.

Greetinz

Newt
Pagina: 1