Toon posts:

Win7 vind geen netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb net mijn nieuwe computer draaiende, de budget gaming pc van september 2011 (die van 648 Euro, met 800Watt voeding en 16GB RAM)
en ik heb er windows 7 Ultimate 64 BIt opgezet, en nu vind hij mijn router niet.
wij hebben thuis een redelijk oude router, zo'n 5-6 jaar oud maar dat is niet het probleem ga ik van uit.
als ik naar problemen oplossen ga, word mij verteld dat ik een stuurprogramma voor mijn netwerkadapter moet installeren.
indien ik een netwerkadapter heb moet ik het stuurprogramma opnieuw installeren.
nu is mijn vraag, hoe kom ik aan dit stuurprogramma als ik hem niet op mijn pc kan vinden, mijn oude pc heeft met dezelfde internetkabel wel gewoon internet, en de kabel in mijn nieuwe pc geeft ook gewoon licht zodra hij erin zit.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Nick

EDIT: Win7 Ultimate 64 Bit

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-02 12:17
Draadloos ? Of bedraad?

Verwijderd

Heb je wel de drivers van het moederbord geïnstalleerd? Daar zitten ook de netwerk adapter drivers bij..
Voor de rest zou je even kunnen kijken bij device manager...?

Verwijderd

Topicstarter
stom stom stom, geen drivers voor moederbord geinstalleerd idd, zal het even proberen !
en het is bedraad, anders zou ik er geen kabel instoppen:D

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:29:
Heb je wel de drivers van het moederbord geïnstalleerd? Daar zitten ook de netwerk adapter drivers bij..
Voor de rest zou je even kunnen kijken bij device manager...?
TOP, driver geinstalleerd en meteen internetverbinden, ik voel mezelf wel een beetje dom nu, was ook al de 8 pin vergeten in mn moederbord waardoor mn scherm het niet deed haha, alsnog bedankt :D

Topic kan dicht, als dat mogelijk is iig