Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 19:01
Budget:

600euro

Eisen:

FULL HD,
HDMI 2-3x ,
USB 2.0 ,
Scart,
46-50 inch ,
Gamen ,
Films ,
TV TV kijken Voetbal/Talkshows/Discovery/History/Comdey Central kijken,
Aansluiten op PC,
3D (optioneel als ik er niet teveel beeld kwaliteit voor hoef in te leveren ben zelf
niet bekend met de hedendaagse technieken (weet alleen het verschil tussen passief/actief) maar denk ook niet dat dit echt in mijn prijsklasse valt,

Ik weet niet of het al bestaat maar is het mogelijk omeen canaal digital schotel televisie
smarcard in een tv te stoppen? Ik bedoel dan dus ook dat ik geen schotel receiver nodig
heb.Indien dit niet mogelijk is hoef ik geen special tuner aangezien ik ver achteraf woon
en we hier geen ziggo/upc/kabel hebben.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is een kleine selectie waar ik op uit kom als ik zelf al wat filter. Zijn er televisies die bij voor baat al
afvallen en hoe kan ik ze het beste IRL checken want natuurlijk heeft bijna geen een winkel
in mijn omgeving al deze TV's. Als er een TV is die je zelf hebt ervaren hoor ik daar ook
graag je mening over. Hopelijk kunnen jullie mij helpen en is deze post informatief genoeg zodat jullie mij ook van hulp kunnen zijn.

m.v.g. Teun Relou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nou, je bent opzich al lekker opgeschoten met het invoeren van je wensen/eisen in de Tweakers.net Pricewatch.. Maar de volgende te nemen stappen zijn dan toch niet zo moeilijk.

Je hebt er nu 6 in je lijstje.

• LG 50PV350
• Toshiba Regza 46XV733G
• LG 47LD420
• Salora LCD4631FH
• Philips 47PFL4606H
• LG 50PK250

Nou, de Toshiba, de LG 47LD420 en de 50PK250 zijn elk maar bij 1 webwinkel beschikbaar, dus dat zou ik niet doen. De Salora mag misschien goed zijn, maar persoonlijk zou ik dat eigenlijk nooit aandurven. Geen idee wat de kwaliteit & service is.

Dus:

• LG 50PV350
Toshiba Regza 46XV733G
LG 47LD420
Salora LCD4631FH
• Philips 47PFL4606H
LG 50PK250

Nou, dan ga je dus mooi over 2 weken ervaringen zoeken of die twee toestellen.

Ow, ik zie net dat die Philips een 2008/2009 model is... Oftewel, die zou voor mij ook afvallen.

Dus, dan blijft die LG 50PV350 over.

Mocht die toch om 1 of andere reden niet bevallen, dan heb je eisen verkeerd gesteld. Stel ze dan opnieuw, verhoog (als mogelijk je budget) en begin opnieuw met het invoeren van je wensen/eisen....

Tada!

Eigenlijk best makkelijk

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"