Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[DJ software] Touchscreen mogelijkheid met onscreen keyboard

Pagina: 1
Acties:

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Beste mensen,

Ik heb heel het net afgestruind maar heb het tot op heden nog niet kunnen vinden;

Software dat nagenoeg dezelfde werking heeft als BCM Music Systems, of Xenox Music System. Beide worden vaak gebruikt in de kroeg als muziekcomputer.

Er is veel software dat ongeveer dezelfde werking heeft zoals bovenstaande systemen.

Maar nu het volgende:

Ik heb een mooie Flightcase, kan een 19" 3u PC in, en heb daar een ELO touchscreen bij.

Nu heb ik een programma nodig dat dus bijna dezelfde werking heeft als BCM of XENOX. Bijvoorbeeld BPM studio. Alleen hebben deze programma's geen onscreen toetsenbord. Wat BCM en Xenox dus wel hebben.

Is er een muziekcomputer programma die dit wel heeft? Mag op Windows draaien maar ook op Linux. Ik ben bereid om ervoor te betalen, kosten maken even niets uit.

Kan iemand mij op weg helpen?

Ik zie het overigens niet zitten om bijvoorbeeld de Windows toetsenbord functie te gebruiken bij "toegangkelijkheid", het moet dus in de software zelf zitten :)

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 13:23
Windows heeft toch zelf een on-screen keyboard: osk.exe

werkt als een trein

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Dat snap ik,

Maar ik wil dat het in het programma zit, en niet dat ik een apart programmatje moet laden.

Ik heb overigens nog steeds niets kunnen vinden.

Wie weet toevallig waar ik naar kan zoeken?