Toon posts:

GTA IV Simple Native Trainer

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers,

Heb afgelopen week op GTA IV de laatste versie van de "Simple Native Trainer" (V6.3)Geïnstalleerd en alles werkt prima online. Nu is het probleem: Ik kan alleen modded servers joinen, deze servers eindigen meestal met de naam: "...Simple Trainer".

Ik heb internet afgezocht hoe dit kan worden opgelost. Zoals GTA IV als administrator uitvoeren of in de main GTA IV folder bij pc/data het bestand "filelist.pak" te verwijderen. allebei tevergeefs.

Ik weet niet zeker of ik in het goede forum gedeelte zit, dus mocht dit niet het geval zijn hoor ik dit graag.

Graag zou ik een reactie van iemand willen die weet hoe je een Simple Native Trainer zo kunt "instellen?" dat ik op unmodded (normale) servers kan spelen tussen de normale spelers. Ik weet dat dit mogelijk is omdat ik meerdere mensen dit zie doen soms.

Wachtend op een antwoord,
Sjoerd van der Gouw (Eindhoven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-10 21:49
Eerlijk gezegd kan ik me voorstellen dat dit wordt gezien als cheaten, gezien de mogelijkheden om zomaar auto's te laten spawnen + jezelf teleporten.

Mijn gok is dat dit soort software wordt geweerd op 'normale' servers, omdat je met zo'n trainer toch een voorsprong hebt op de andere spelers die dat niet hebben.

Zonder die trainer kun je wel joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10 12:10
Je probeert vals te spelen op publiekelijke servers... Ten eerste is dat niet echt sportief en ten tweede denk ik dat je gepakt wordt en daarmee een ban verdient. Wat er dus voor zorgt dat je nooit meer op officiële servers kunt spelen.

Dus ik zou gewoon op gemodde, valsspelende servers blijven spelen :). Dan hebben anderen ook geen last van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:45
1. Waarom wil je überhaupt met een trainer online op servers waar mensen spelen die niet cheaten? Dat is heel laag, dat weet je, hè?

2. Wat ik deed met Vice City toentertijd is de gamefolder kopiëren. 1 ongemodde voor MTA en 1 gemodde voor total conversions etc.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

De laatste keer dat ik checkte was het tegen het beleid om enig hulp te bieden of te vragen omtrent hacken in multiplayer. Het is dan ook iets wat je zelf uit zal moeten zoeken en om enige problemen te voorkomen gooi ik dit topic dicht.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dit topic is gesloten.