Al enkele jaren ben ik een trotse bezitter van een paar Pied Piper Aura boxen. Ik weet dat er op internet discussies gaande zijn over het wel of niet mooi vinden van het geluid, hier hoeft geen aandacht aan worden besteed; ieder zijn eigen persoonlijke smaak.
Nu heb ik onlangs bij een feest mijn boxen ontzettend overbelast, met de gevolgen van dien.. 2 van de 4 woofers hebben het begeven..(het was een mooi feestje
) Nu ben ik al bij Gerbrand in Haarlem geweest om hem te laten testen en hier kwamen we tot de bovenstaande conclusie. Aangezien ik op dat moment niet voldoende budget had om er nieuwe woofers in te plaatsen ben ik op zoek gegaan naar 2e hands Sonic SLE 60/120 woofers.
Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen of advies geven over een vergelijkbare woofer die ik in de Pied Pipers kan plaatsen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een paar tweedehands Sonics, dan blijven de speakers origineel.
Nu heb ik onlangs bij een feest mijn boxen ontzettend overbelast, met de gevolgen van dien.. 2 van de 4 woofers hebben het begeven..(het was een mooi feestje

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen of advies geven over een vergelijkbare woofer die ik in de Pied Pipers kan plaatsen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een paar tweedehands Sonics, dan blijven de speakers origineel.