Mijn ouders willen binnenkort een nieuwe tv kopen met bijkomstigheden.
Op het moment hebben we een oude Philips tv staan met een digitale tv ontvanger, versterker, dvd speler en de hele rataplan. Nu willen ze eigenlijk zo min mogelijk kastjes en kabels met zoveel mogelijk mogelijkheden.
Nu ben ik niet heel begaafd als het over televisies gaat dus wil ik jullie adviezen graag horen.
Alleen de bose boxen die er nu staan willen ze houden.
De eisen klinken als volgt:
De tv(i.s.m. een media speler?) moet Full HD media bestanden kunnen afspelen die ik op mijn kamer heb gedownload (mijn computer is via een LAN verbinding verbonden met de Wifi modem die naast de tv staat).
De tv moet Full HD digitale tv kunnen ontvangen zonder extra kastje (met een ci+ module?)
TV moet 40 of 42 inch zijn
Geheugen van een eventuele media speler moet uitbreidbaar zijn
Het budget is ongeveer 1000 euro
Hoe kunnen zij het beste hun geld besteden?
PS. Ziggo abbonement: Alles-in-1 Plus
Op het moment hebben we een oude Philips tv staan met een digitale tv ontvanger, versterker, dvd speler en de hele rataplan. Nu willen ze eigenlijk zo min mogelijk kastjes en kabels met zoveel mogelijk mogelijkheden.
Nu ben ik niet heel begaafd als het over televisies gaat dus wil ik jullie adviezen graag horen.
Alleen de bose boxen die er nu staan willen ze houden.
De eisen klinken als volgt:
De tv(i.s.m. een media speler?) moet Full HD media bestanden kunnen afspelen die ik op mijn kamer heb gedownload (mijn computer is via een LAN verbinding verbonden met de Wifi modem die naast de tv staat).
De tv moet Full HD digitale tv kunnen ontvangen zonder extra kastje (met een ci+ module?)
TV moet 40 of 42 inch zijn
Geheugen van een eventuele media speler moet uitbreidbaar zijn
Het budget is ongeveer 1000 euro
Hoe kunnen zij het beste hun geld besteden?
PS. Ziggo abbonement: Alles-in-1 Plus