• PmBb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-10-2025
Mijn ouders willen binnenkort een nieuwe tv kopen met bijkomstigheden.
Op het moment hebben we een oude Philips tv staan met een digitale tv ontvanger, versterker, dvd speler en de hele rataplan. Nu willen ze eigenlijk zo min mogelijk kastjes en kabels met zoveel mogelijk mogelijkheden.

Nu ben ik niet heel begaafd als het over televisies gaat dus wil ik jullie adviezen graag horen.

Alleen de bose boxen die er nu staan willen ze houden.
De eisen klinken als volgt:
De tv(i.s.m. een media speler?) moet Full HD media bestanden kunnen afspelen die ik op mijn kamer heb gedownload (mijn computer is via een LAN verbinding verbonden met de Wifi modem die naast de tv staat).
De tv moet Full HD digitale tv kunnen ontvangen zonder extra kastje (met een ci+ module?)
TV moet 40 of 42 inch zijn
Geheugen van een eventuele media speler moet uitbreidbaar zijn

Het budget is ongeveer 1000 euro

Hoe kunnen zij het beste hun geld besteden?

PS. Ziggo abbonement: Alles-in-1 Plus

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:19
Wat heb je zelf al gevonden? Ik zie een mooi pakketje aan requirements waar je alvast mee op speurtocht zou kunnen gaan :)

Je zou nog als eis kunnen stellen alles zwart, zilver, wit of een andere fancy kleur.
Je wilt de bose boxen behouden. Moeten deze aangestuurd worden door een nieuwe versterker of blijft de huidige bose set in zijn geheel staan?

Ik zie dus wel requirements, maar ook nog open eindjes. Zet alles duidelijk op een rij en ga daar eens goed op speuren. Dan kunnen wij bij de gevonden spullen een advies proberen te geven.

Carpe Diem

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:37

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

PmBb,

Deze topicstart ontstijgt het niveau "Wat moet ik kopen?" niet echt.

Je geeft al wel wat eisen, maar wat je zelf al gevonden hebt (er is genoeg keuze binnen jouw budget) is niet te herleiden uit jouw post.

Tip: gebruik de Quickstart in Het algemeen beleid en maak daarmee een nette topicstart. Je zult zien, dat je dan veel meer respons krijgt en een succesvol topic.

Succes! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.