Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

oudere drivers installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen,

het klink misschien een beetje bizar, maar ik probeer een oudere versie van drivers te installeren voor "profilic usb to serial", dit omdat de oudere versie beter samenwerkt met de componenten die ik hierop moet aansluiten.
het probleem is echter dat wanneer ik probeer de nieuwere versie te deinstalleren en de nieuwe (oudere) wil installeren deze automatisch terug de nieuwste wil installeren. iemand die hier toevallig ervaring mee heeft?
besturingssysteem: windows XP

alvast bedank,

marco

Verwijderd

Als je via apparaatbeheer, rechter muisknop op het device, uninstall doet, krijg je dan geen optie om te kiezen voor "delete de driver software for this device"?
Daarmee wordt de driver "echt" uit XP gehaald en kan je de oudere toekennen aan de hardware.

Afbeeldingslocatie: http://www.wireless.att.com/support_static_files/KB/svc/images/1223687781239.DevMgr_Vista_Uninstall02.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 20:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:20:
Als je via apparaatbeheer, rechter muisknop op het device, uninstall doet, krijg je dan geen optie om te kiezen voor "delete de driver software for this device"?
Daarmee wordt de driver "echt" uit XP gehaald en kan je de oudere toekennen aan de hardware.

[afbeelding]
nee, dit zal een optie zijn die pas vanaf windows vista is toegevoegd :/

Verwijderd

Bij winxp heet dit toch driverinstallatie ongedaan maken?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:45:
Bij winxp heet dit toch driverinstallatie ongedaan maken?
ja, ma hij installeerde automatisch de nieuwere drivers.
heb intussen een oplossing gevonden.
update driver --> select from list --> oude drivers handmatig ingeven
topic kan gesloten worden, toch bedankt iedereen ;-)