Sinds kort heb ik een beamer in mijn bezit en om deze aan te sluiten op mijn laptop, heb ik een kabel of iets nodig wat oa een afstand van ongeveer 15 Meter kan overbruggen. Na veel gedoe op FOK en advies van iemand hier en een telefoontje van allekabels.nl, was ik een beetje wijzer geworden en nu lijkt het me de beste oplossing om tussen de beamer en laptop een DVI kabel te gebruiken met aan beide kanten VGA-DVI " verloopjes" .
Ook wil ik ( nog ) een extra monitor aansluiten waarvoor ik 10 Meter kabel nodig heb.
Mij is verteld dat dit moet kunnen met 15 pins VGA en dat DVI beter was, wat logischerwijs zou betekenen dat bij VGA met zulke afstanden kwaliteit verlies optreed wat te verhelpen is door VGA te vervangen met DVI
Wat hiervan is waar ? Zijn er geen andere mogelijkheden die ik gemist heb ?
Ook wil ik ( nog ) een extra monitor aansluiten waarvoor ik 10 Meter kabel nodig heb.
Mij is verteld dat dit moet kunnen met 15 pins VGA en dat DVI beter was, wat logischerwijs zou betekenen dat bij VGA met zulke afstanden kwaliteit verlies optreed wat te verhelpen is door VGA te vervangen met DVI
Wat hiervan is waar ? Zijn er geen andere mogelijkheden die ik gemist heb ?