Probleem yahoo store (als gebruiker)

Pagina: 1
Acties:

• Nbgangsta
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-08-2023
Tweakers,

Niet al te lang geleden vond ik STLOcarina en, als de fanboy die ik ben, wil ik graag een bestellen.
Bij het betalen wordt door de site gebruik gemaakt van yahoo store (*.store.yahoo.net/*) waarbij ik gebruik maak van PayPal.

Nadat ik PayPal selecteer gebruik ik een gastaccount (van yahoo store) en moet ik mijn adresgegevens invullen, dit is waar het mis gaat.

Bij de adresgegevens voer ik onder andere 'land' in, dit is natuurlijk Nederland.
Wanneer ik druk op 'Continue' wordt mij verteld dat het invullen van 'State en 'Tel' verplicht is.
You don't seem to have supplied the recipient's shipping State.
You don't seem to have supplied the recipient's shipping Phone.
Telefoon, hoewel raar, kan ik wel invullen maar wat moet ik in godsnaam bij 'Sate' invullen?
Ik ben bang dat als ik mijn provincie invul het pakket dan kwijt zal raken ik de post.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

State kun je de provincie invullen ;)
Dat doe ik altijd als dat verplicht ingevuld moet worden en dat werkt.

[ Voor 49% gewijzigd door Raven op 20-10-2011 16:08 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Raven schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:05:
State kun je de provincie invullen ;)
Dat doe ik altijd als dat verplicht ingevuld moet worden en dat werkt.
En als dat niet de oplossing is, lijkt het TS niet handiger om direct contact op te nemen met die winkel?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik neem aan dat TS dat al gedaan heeft vóór het openen van een topic ;)

En ja, assumption is the mother of all fuckups.. :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-01 12:16
Ik zou sowieso nooit (meer) een gast account gebruiken voor dit soort dingen. Met gast accounts blijkt support toch altijd lastiger dan wanneer een bestelling aan een account verbonden is.

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-01 22:44

Nikeo

Jawelles

prachtig fluitje!
Pagina: 1