Defecte Samsung Q210 laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoT.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 23:18
Ik heb sinds vorige week het probleem dat mijn laptop niet meer opstart.
Het gaat hier om de samsung Q210-AS04.

Ik had 's ochtends nog wat dingetjes gedaan en heb mijn laptop toen in dichtgeklapt in stand-by. Toen ik op school mijn laptop open deed gebeurde er niets. Ik drukte op de powerknop om het loginscherm toch te zien te krijgen, maar dat mocht niet baten. Het indicatorlampje van de power (blauw knipperend omdat laptop in standby was) bleef knipperen, en er kwam geen respons van de laptop in enige manier.
Omdat ik verder niets kon heb ik (zonder aangesloten voedingskabel) de accu verwijderd waarop de laptop uitviel. Na de accu teruggeplaatst te hebben deed de laptop nog steeds niets. Er komt tot op heden geen respons bij het indrukken van de On/Off-knop.

Een vriend van me adviseerde een master reset, maar ik heb geen idee hoe dit werkt bij mijn samsung. Heb het ook niet kunnen vinden op het internet.

Wat denken jullie dat er mankeert en wat ik nog moet doen om achter het probleem te komen? Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:16

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Heb je met de support van Samsung gebeld? Wellicht dat er een bepaalde procedure mogelijk is met jouw model laptop. Ik zou zelf geneigd zijn 'bios reset' te noemen (bios backup batterij verwijderen) maar dat is bij een laptop wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoT.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 23:18
Hmm ik heb even met de algemene notebook-helpdesk van samsung gebeld. Die zeggen dat de laptop minimaal aan moet kunnen voor een master reset. Ze gaven me het nummer van de technische service, maar omdat ik om kwart over 5 belde (17u sluit de technische/reparatie-afdeling) heb ik hen niet meer aan de lijn gekregen.