Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat/V&A] categorie voor grote bergen meuk

Pagina: 1
Acties:

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 16:51

mux

99% efficient!

Topicstarter
Het komt vaak genoeg voor dat mensen hun zolder opruimen, hun tapijt oplichten of op een andere logische manier erachter komen dat ze een paarhonderd kilo aan overbodige apparatuur hebben. Die plempen ze dan in het geheel in één ad en zetten ze in een willekeurige categorie. Deze ads zijn vaak best interessant, maar nadat ze uit de 'nieuwe aanbodadvertenties'-tracker zijn verdwenen veelal niet terug te vinden. Is het geen idee om een categorie 'bergen random meuk' oid aan te maken hiervoor?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De behoefte kan ik me voorstellen, vooral als je een berg oude rommel hebt waar je vanaf wil komen. Het risicio is dat mensen die meer spullen willen verkopen niet meer de moeite nemen om aparte advertenties per product te maken waardoor de vindbaarheid van deze producten minder wordt.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Categorie "rommelmarkt" ?

De behoefte om vindbaar te zijn is er ook aan de gebruikerskant, dus ik kan me niet voorstellen dat dan iedereen maar al zijn producten in die categorie plempt, tenslotte verkoop je je product op die manier niet. Eventueel met een waarschuwing erbij als die categorie geselecteert word denk ik dat zo'n idee wel kan slagen.

Het zou natuurlijk nog mooier zijn als je dan ook geen prijs en staat kan selecteren, waardoor het gebruik van deze categorie voor je reguliere producten al heel snel niet meer interessant is. De technische haalbaarheid hiervan laat ik dan wel weer aan anderen over ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Hooglander1 op 25-10-2011 12:03 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zou eerder voor een categorie "bulk" gaan :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 16:51

mux

99% efficient!

Topicstarter
Ja, de categorie moet wel duidelijk 'minder' aantrekkelijk zijn om individuele artikelen op te zetten. Sowieso een niet-wegklikbare waarschuwing bij het maken van een ad in die categorie dat mensen meuk een stuk minder makkelijk zullen vinden als je daar adverteert. Wat er verder nog kan worden gedaan weet ik niet.

Misschien ook een minimumaantal verschillende artikelen? 5+?