Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Script dat programma's opent op specifieke schermen

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

• sukosevato
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-11 00:14
Hallo allemaal,

Ik heb hier een probleem waar ik zo 1/2/3 niet uit kom. Heb me al helemaal suf gegoogled en krijg het niet gevonden.

Wij hebben hier op het werk een pc staan met 4 schermen er op aangesloten waar monitoring wordt getoond.

Momenteel wordt iedere morgen de pc opgestart en 4 apparte browser schermen geopent die naar de juiste scherm hoek worden gesleept. Dus 4 browsers met 4 verschillende web addressen die elk op en andere scherm moeten komen te staan. We starten ze momenteel met 4 verschillende snelkoppelingen.

Is er een manier om dit geautomatiseerd te doen?

Dat zodra de pc aangaat in het juiste scherm de juiste window opent?

Dus zou iemand een mini scriptje kunnen schrijven dat we via start up kunnen laten starten. En dat dat scriptje 4 snelkoppelingen opent en ze in het juiste scherm opent.

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Ultramon in combinatie met een browser die je sessie hersteld?

Gebruik het zelf met twee schermen en opera. Die hersteld netjes als ik m'n browser opstart allebei de schermen op de verschillende monitoren.

Signature

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom zet je dat systeem eigenlijk uit?
Gewoon 't kreng hibernaten, dan blijven die dingen netjes op z'n plek staan. Dan hoef je ook geen oplossing te zoeken voor dit probleem.

• sukosevato
Het systeem start automatisch om 08:00 op en sluit zich zelf om 18:00 weer af.

Kan je met hibernate hem uit zich zelf wakker laten worden om 08:00? :O

Misschien het proberen waard.

Verwijderd

Kijk even in je BIOS of je de PC aan kunt laten gaan om een bepaalde tijd.

Veel PC's kunnen dat tegenwoordig.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sukosevato
@rutgerd

Dat kan inderdaad. Alleen dan starten die schermen niet automatisch op het juiste scherm.

De pc start al automatisch om 08:00 op en sluit zich zelf af om 18:00. Maar die schermen moeten via scriptje of iets.

Of hibernate zodat schermen gewoon blijven staan. Alleen dan moet ik nog weten hoe ik hem zich zelf wakker laat maken uit hibernate.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 16:40

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

We staan in de Devschuur geen scriptrequests toe: Devschuur® Beleid - Scriptrequests.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.