Wat ik probeer: via de Ant task Copy het kopieren van files van dirA naar dirB.
op de cmdline gaat dat prima met:
nu via een ant task:
via het runnen van de task:
en dan onherroepelijk:
Ok dan zijn er wellicht andere opties:
Geeft de mega irritante fout:
Wat er op lijkt dat Ant niet de daadwerkelijke cmdline regel uitvoert maar toch zelf ook iets toevoegd aan de cmd line.
Dan is er nog een laatste optie die ik getracht heb te laten werken en dat is met het find cmd.
Helaas geeft dit niet het gewenste resultaat omdat het alle files zonder path kopieren en ik dus 1332 files in 1 directory krijg in plaats van de directory structuur.
op de cmdline gaat dat prima met:
#cp -rf -t dirB dirA/**
nu via een ant task:
XML:
1
2
3
| <copy todir="${todir}" overwrite="true" > <fileset dir="${fromdir}"/> </copy> |
via het runnen van de task:
copy: Copying 1332 files to /home/site/www/test
en dan onherroepelijk:
BUILD FAILED /usr/local/staff/bcadmin/build.xml:74: Execute failed: java.io.IOException: java.io.IOException: Argument list too long
Ok dan zijn er wellicht andere opties:
XML:
1
2
3
| <exec executable="cp"> <arg line="-rf -t ${todir} ${fromdir}/**" /> </exec> |
Geeft de mega irritante fout:
cannot stat '/usr/local/staff/bcadmin/deploy/project/revision-xx/**' file not found
Dan is er nog een laatste optie die ik getracht heb te laten werken en dat is met het find cmd.
XML:
1
2
3
| <exec executable="find"> <arg line="${fromdir} -type f -exec cp '{}' -rf -t ${todir} +" /> </exec> |
Helaas geeft dit niet het gewenste resultaat omdat het alle files zonder path kopieren en ik dus 1332 files in 1 directory krijg in plaats van de directory structuur.
Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies