Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vandaag met hotmail en met xbox gebeld over dat ik mijn hotmail account niet kan sluiten omdat ik er een xbox account aan heb gekoppeld! Ik kreeg instructies hoe dit moest, maar dit helpt gewoon niet. Ik heb mijn email adres verandert bij factureringsgegevens etc. ( Heb dit xbox account nooit gebruikt, ook nooit voor betaald ). Weet iemand wat ik hier verkeerd doe en hoe ik dit kan oplossen?
Verwijderen van een xbox account kan schijnbaar niet, email adres veranderen wel; maar HOE!?
Of duurt het een tijdje voordat de database is bijgewerkt?

Groetjes,
Rob

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:50
Dit kon ook wel in het Xbox topic denk ik... Maar daar ga ik niet over :)

On:

Als je het Xbox account nooit heb gebruikt, kan je toch ook gewoon een nieuw Xbox account aanmaken met je nieuwe e-mail adres en die nieuwe combinatie gebruiken?

Anders zou ik het niet weten. Het zou me niet verbazen als het helemaal niet kan. Het probleem is dat je tegenwoordig gewoon een "live"-account heb en dat daar alle MS-diensten die je gebruikt aan gekoppeld zijn zoals Windows Live, Hotmail, Messenger en Xbox. Het is niet dat je account gekoppeld is aan een bepaald e-mail adres. Je account is je e-mail.
Zelfde als met Gmail. Vroeger had je gewoon Gmail nu heb je allerlei google-services die aan je Google-account zijn gekoppeld.

[ Voor 21% gewijzigd door KingKoning op 20-10-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn email verandert op mijn xbox zelf..
Nu kan ik hem nog steeds niet sluiten..
Vet raar!

Gewoon fire & forgot dan maar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien heeft het even tijd nodig voordat alles geregistreerd wordt...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Move naar SPV