Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia synced niet met Exchange als laptop uit staat

Pagina: 1
Acties:

• GdeKeijzer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11 08:46
Heel vaag probleem.

Een gebruiker heeft een laptop met Outlook en (cached modus) verbinding met Exchange 2003.
Recent is die cached modus aangezet. Nu lijkt het erop dat sinds dat moment de Nokia E71 niet meer nieuwe mail binnen krijgt.
Als de gebruiker echter zijn laptop aanzet, krijgt hij wel mail binnen op zijn Nokia. Maar zodra de laptop weer uit staat, komt er geen mail binnen.

Ik heb al gecontroleerd of ActiveSync vreemde meldingen gaf en of op http://ip-adres/oma zijn mail beschikbaar was, en dat klopt allemaal.

Iemand suggesties?

Niet omdat het moet, maar omdat het kan....

Verwijderd

hoe synct die e71? alleen met activesync of is hij ook nog gekoppeld aan de laptop?

• GdeKeijzer
Nope. Die is gekoppeld aan de Exchange via MailForExchange (van Nokia)

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:25
Al de nokia een keer geherconfigueerd?

Wat gebeurt er als je outlook weer uit cached mode zet? Werkt de nokia dan wel weer?

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 06:01
Zo'n zelfde issue heb ik ook gehad, alleen dan met een Iphone. Ik had er nog geen aandacht aan besteed omdat de backup prioriteit had. Voor de backup heb ik circular logging uitgezet. Vreemd genoeg was daarmee dit probleem gelijk verdwenen.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:57

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik zie niet in wat dit topic doet in Professional Networking & Servers. Dit gaat misschien beter werken in Serversoftware en Windows Servers of Windows Clients.

Ik ga het topic verplaatsen, en laat het daarna over aan het kundige inzicht van de lokale moderators aldaar. Ik verwacht wel dat je wat meer verteld over wat je al gedana hebt. Heb je bijvoorbeeld die caching mode weer uitgezet of niet? En zo ja, werkte het daarna wel weer?

• GdeKeijzer
Ik ga morgen weer op locatie bij deze klant en zal dan even dit topic updaten.
- Cached modus uitzetten
- Profile op telefoon opnieuw aanmaken
- Circular logging? Even nakijken.

• GdeKeijzer
Probleem lijkt zich niet alleen op de Nokia te presenteren, maar ook op een paar iPhone's.
Ik houd jullie op de hoogte.

• GdeKeijzer
Ok,

Na reboot lijkt alles weer normaal te werken. Das goed, maar ook balen dat we nu niet weten wat het is.

Bedankt voor meedenken.

Pagina: 1