Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Image boot

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik wou graag een DVD maken waarop een boot-able image staat, dus zodra ik Windows opstart zou ik kunnen kiezen of ik vanaf de schijf op zou kunnen starten. Graag wil ik deze DVD gebruiken om Windows er in zijn geheel af te kunnen gooien en gelijk imagen met 1 DVD. Zijn er (naast deze DVD) nog andere mogelijkheden? Ik heb vernomen dat er ook een hidden partitie aangemaakt kan worden?

mvg,
Xen

P.S : De regels heb ik al doorgenomen...

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:47:
P.S : De regels heb ik al doorgenomen...
Da's gek, want punt 5 uit het algemeen beleid mbt het maken van een topicstart meldt namelijk:
Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.

Een duidelijke omschrijving geven van [dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn.
En dat stuk mist compleet in je topicstart. ;)

Geef dus even duidelijk aan wat je zelf al geprobeerd hebt om een dergelijke dvd te maken. Geef ook even aan over welke Windows versie we het hebben, daar zit nl. ook nogal wat verschil in.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf geprobeerd zo'n DVD te maken d.m.v activeboot maar dat lukte mij niet, daarom vroeg ik de meesterlijke breinen van tweakers om een mogelijke oplossing. De betreffende OS is Windows 7.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Op deze manier gaat het niets worden vrees ik:
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:00:
Ik heb zelf geprobeerd zo'n DVD te maken d.m.v activeboot maar dat lukte mij niet
uit de faq:
Geef altijd aan wat voor eventuele foutmeldingen of waarschuwingen je krijgt.
Oftwel, wat lukte niet?
De betreffende OS is Windows 7.
Welke versie? (Home, Ultimate, Enterprise, etc), 32 of 64 bits?

Je topicstart voldeed eigenlijk al niet aan de regels, maar aangezien je een nieuwe gebruiker bent gaf ik je nog even het voordeel van de twijfel. Als ik echter naar de inhoud kijk van je vervolgpost kom ik echter tot de conclusie dat je te weinig informatie geeft.

Kijk dus nog even goed naar de informatie in de FAQ over een topicstart: Het algemeen beleid #quickstart

Dit topic gaat op slot. Je kunt rustig een nieuw topic aanmaken, maar houd rekening met de zaken die bovengenoemde FAQ staan. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.