Na wat speurwerk op Internet en hier op GoT kan ik nog niet echt helemaal vinden wat ik zoek..
Het gaat om een aanpassing die ik wil doorvoeren in mijn toilet ruimte.
Wat is de bedoeling:
- verlaagd plafond voorzien van inbouwspeakers (bijvoorbeeld:JBL MS6200)
- geschakeld via bewegingsensor waar ook de verlichting op zit (sensor aanwezig)
- de muziek afspelen vanaf een eigen bron waarop MP3's staan
De main unit hoeft absoluut niet fancy te zijn, het gaat erom dat MP3's (die er eenmalig op kunnen worden gezet en optioneel kunnen worden vervangen) automatisch kan afspelen als iemand de ruimte binnenkomt (nadat de stroom erop gaat via de bewegingssensor schakelaar).
Kunnen jullie me een stukje de juiste richting in helpen?
Note: Ik ben niet op zoek om een tweede zone van mijn versterker (huiskamer) te gebruiken. Die staat namelijk niet altijd aan. Ik zou bij ieder toiletbezoek muziek willen afspelen, ongeacht de status van andere apparaten in huis.
Het gaat om een aanpassing die ik wil doorvoeren in mijn toilet ruimte.
Wat is de bedoeling:
- verlaagd plafond voorzien van inbouwspeakers (bijvoorbeeld:JBL MS6200)
- geschakeld via bewegingsensor waar ook de verlichting op zit (sensor aanwezig)
- de muziek afspelen vanaf een eigen bron waarop MP3's staan
De main unit hoeft absoluut niet fancy te zijn, het gaat erom dat MP3's (die er eenmalig op kunnen worden gezet en optioneel kunnen worden vervangen) automatisch kan afspelen als iemand de ruimte binnenkomt (nadat de stroom erop gaat via de bewegingssensor schakelaar).
Kunnen jullie me een stukje de juiste richting in helpen?
Note: Ik ben niet op zoek om een tweede zone van mijn versterker (huiskamer) te gebruiken. Die staat namelijk niet altijd aan. Ik zou bij ieder toiletbezoek muziek willen afspelen, ongeacht de status van andere apparaten in huis.