Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oké het gaat hier om het volgende:

Ik heb een macbook pro 17'(2011), met deze specs:
i7 2.30 GHz
8,00 GB (RAM)
ATI Radeon HD 6750M en Intel 3000 HD graphics
256 SSD

En daar draai ik bootcamp op met een legale windows 7 Sp1 64bit.

maar de standaard bootcamp videokaart drivers die je krijgt via Apple software update, zijn erg out of date.
waarmee ik dus bijvoorbeeld Rage niet kan spelen.

Op de ati website heb ik wel even gezocht, en dan kwam ik op dit uit: http://support.amd.com/us.../Pages/bootcamp-win7.aspx, en die zijn uit Jan 25, 2011, dus ook niet uptodate.

nu is mijn vraag, is er een manier om de allernieuwste videokaart drivers te verkrijgen.
of een manier om externe grafische kaart werkend te krijgen?

Voor een externe grafische kaart heb ik al eventjes gekeken en kwam ik op dit uit: http://www.techradar.com/...p-graphics-adaptor-915616 maar dat gaat via usb en Express slot, en daardoor verlies je dus heel veel snelheid.

Ik weet niet of iemand een manier gevonden heeft om bijvoorbeeld Rage te draaien op deze grafische kaart via bootcamp. of een andere oplossing weet.

Met vriendelijke groet
iJeffrey4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
je kunt vaak gewoon de officiele drivers gebruiken, in principe is bootcamp niet meer dan een bios emulatie en is je mac voor de rest een gewone pc met apple EFI

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is juist het geval, dat kan niet
Omdat apple dat speciaal gemaakt heeft dat je kan wisselen tussen intel 3000 Graphics en voor zware taken de ATI 6750m

Je moet speciale bootcamp drivers hebben anders gaat het niet werken

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Heb je nog een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
Die technologie zit ook vaak standaard in de windows drivers van ati en nvidia, heb je het wel eens geprobeerd?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."