Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers!

Ik hen sinds een tijdje de LG Optimus 3D, waar ik over het algemeen zeer tevreden over ben.
De telefoon deed het een lange tijd prima, tot ik laatst achter een klein defect kwam.

Wanneer de telefoon uitgemaakt word, gaat deze niet meer aan wanneer ik op de powerknop druk (telefoon heeft op dit moment nog wel ~75% accu, hoe lang ik ook blijf drukken er gebeurd helemaal niets.
Nu komt het rare: Wanneer ik de optimus in het stopcontact steek en daarna de powerbutton indruk gaat hij wel aan!
De accu is nog steeds 75%, en unplug ik de optimus doet hij het gewoon normaal zonder kuren.

Het is een niet heel erg probleem maar wel lastig als ik af en toe een restart wil doen voor een update o.i.d.

Ben zelf op zoek gegaan naar een oplossing, zoals soft update, soft reset, hard reset etc etc..
Op het internet is ook niets te vinden over dit probleem..

Wie o wie kan mij helpen en / of heeft dit probleem ook?

Gr,

Robin

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Waarschijnlijk is de telefoon gewoonweg stuk en zou ik ermee naar de leverancier/LG gaan voor herstel.

Verwijderd

VIP service bellen en een nieuwe vragen als een factory reset niet werkt.
Probeer eens, als hij het weer (niet) doet om de batterij er even uit te halen en er weer in, dan start hij waarschijnlijk ook weer op. M'n 2X Speed heeft er ook soms last van maar dan tijdens het opladen en dat is dan de manier om hem weer aan te krijgen. Zo nee, VIP.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 08:52:
VIP service bellen en een nieuwe vragen als een factory reset niet werkt.
Probeer eens, als hij het weer (niet) doet om de batterij er even uit te halen en er weer in, dan start hij waarschijnlijk ook weer op. M'n 2X Speed heeft er ook soms last van maar dan tijdens het opladen en dat is dan de manier om hem weer aan te krijgen. Zo nee, VIP.
Heb ik al geprobeerd helaas geen succes :(.
Zal even VIP Service proberen te bellen, heb de telefoon nou eenmaal 2e Hands gekocht.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:48
de VIP service moet je je voor registreren afaik en is niet overdraagbaar. Dus dan moet je een gewoon garantieproces in.

Verwijderd

Topicstarter
418O2 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:13:
de VIP service moet je je voor registreren afaik en is niet overdraagbaar. Dus dan moet je een gewoon garantieproces in.
Vandaag de vorige eigenaar gebeld. hij is niet meer in bezit van het aankoop bewijs. terwijl hij me dit wel bij aankoop had laten zien. (zijn bon was zijn contract).

Ziet ernaar uit dat ik het maar met deze telefoon moet doen :(

Verwijderd

Dan kan je nog steeds garantie krijgen, ga naar een Phone House en vraag of ze hem via LG kunnen repareren aan de hand van het IMEI nummer. Hierop kun je ook fabrieksgarantie krijgen. Hiermee zien ze wanneer hij geproduceerd is en dat is minder dan 2 jaar geleden.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tip! zal dit doen!
Pagina: 1