Sinds ik IOS5 op m'n IPhone heb geïnstalleerd werkt Wordfeud niet meer naar behoren, via wifi verbinding zijn er geen problemen, maar zodra ik via 3G speel verschijnen m'n chatberichten dubbel, en bij elk woord dat ik speel krijg ik de melden "gamesync error - it's not your turn" vervolgens wordt na 1 minuut het woord wel geaccepteerd...Het enige bericht hierover kan ik vinden op http://www.wordfeudpro.nl...or-met-3g-na-ios-5-update maar hier wordt geen oplossing gegeven. Ik hoor van meerdere mensen uit mijn omgeving dat zij hetzelfde probleem hebben. Kan iemand hier helpen?
Waarschijnlijk heeft het te maken met het inladen van de advertenties wanneer je op 3G zit. Ik heb dat probleem ook. Vandaar dat je via Wifi ook geen enkel probleem hebt. De oplossing zou zijn als Wordfeud de advertenties zou schrappen maar dat zit er niet in vrees ik...
Dus met de betaalde versie van Wordfeud waar je geen advertenties ziet zou het allemaal vlekkeloos moeten werken? Bedankt voor de reacties! Dit is iig wat duidelijkheid. De makers van Wordfeud geven niet thuis.
nope, betaalde versie heeft de bug ook.. Echter als je op 'Play' klikt krijgt je tegenspeler wel gewoon het woord door hoor! Je moet alleen de app even helemaal afsluiten en opnieuw opstarten, pas dan zie je zelf de juiste status.
[ Voor 70% gewijzigd door Japie.G op 20-10-2011 11:43 ]
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Bij mij is het sinds vanmorgen opgelost
Had namelijk ook al een post gedaan in het game ervaringen topic.
there's no tweak without the tweaker
Bij mij was het gisteren weg en vanochtend weer terug (in een betaalde versie).
Beetje stom, maar het komt wel goed.
Beetje stom, maar het komt wel goed.
|_____vakje______|
Pagina: 1