Toon posts:

Crossfire Setup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb op het moment 2 HD 6950's in mijn pc. Nu krijg ik het niet voor elkaar om deze in CF te laten lopen. Ik de de CF bridge bevestigd, maar in het ccc menu (catalyst control center) komt de optie crossfire niet tevoorschijn.

Ook heb ik al een keer een update voor ccc geïnstalleerd waarin staat dat crossfire hiermee ondersteunt zou worden. Maar ook dit heeft tot nu toe geen resultaat gehad.

Verder staat er bij grafische hardware dat er een primaire en uitgeschakelde adaptor is. Iemand een idee hoe ik deze kan inschakelen en de crossfire functie kan inschakelen?

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:52
In je bios kijken of je een crossfire optie hebt, of iets in de zin van multiple graphics cards ofzo.

Werken beide kaarten wel afzonderlijk van elkaar? Beide kaarten dus even uitgebreid los van elkaar testen

En vermeld je volledige systeem specificaties eens

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:44

Format-C

Tracing Rays

TS:

Handig dat je ook de rest van je specs even post... Wat een ongelofelijk slechte TS. :X

-Wat zijn de rest van je specs?
-Alles wel goed aangesloten? (check, dubbel check?)
-Welke drivers?
-Welk OS?
-Windows up to date?
-Overige drivers up to date?
-Wat heb je zelf al geprobeerd?

Met deze topicstart kom je niet ver en kan niemand je helpen.

Het algemeen beleid #topicplaatsen

:)

[ Voor 17% gewijzigd door Format-C op 19-10-2011 20:22 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Roggel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Heb je ook de application profiles geinstalleerd?
Wellicht die ''beeldschermadapter'' inschakelen in Apparaatbeheer?