Toon posts:

Toestel gezocht om landnummer te kunnen blokkeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een tijd geleden mijn telefoonnummer doorgegeven aan een persoon in het buitenland wat ik beter niet had kunnen doen.
Nu wordt ik vanuit een Afrikaans land zeker regelmatig lastig gevallen, met de telefoon die ik nu heb kan ik al wel nummers blokkeren maar de persoon belt steeds met een ander (waarschijnlijk prepaid) nummer.

Is er een betaalbare telefoon beschikbaar (hoeft geen camera, internet etc te hebben) waarmee je oproepen kunt filteren a.h.v. gedeelte van het nummer (dus het landnummer).
Op internet is dit heel lastig te vinden en zijn voornamelijk websites te vinden met tips zoals het veranderen van je telefoonnummer.
Het veranderen van m'n nummer is eigenlijk geen optie omdat iedereen mijn nummer al heeft en ik dit nummer al jaren gebruik.

Hopelijk weet iemand een telefoon onder de 100 euro waarmee dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
In Android (MIUI) kun je nummers blokkeren. Of dit ook mogelijk is zonder dat je een specifiek nummer opgeeft weet ik niet. Dat zou je eens uit kunnen zoeken. Heet overigens Firewall in Miui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Makkerlijker is je provider bellen en het op dat niveau te laten blokkeren.

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
In de CM7-rom zit ook een optie om nummers te blokkeren, zelfs op grond van een deel van het telefoonnummer (dus ook op landnummer). Dat staat onder Oproepinstellingen - Zwarte lijst (hmz... zie een typefout, er staat iljst). Weet niet in hoeverre dat puur CM is of dat het in alle android-roms zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nog eens een zeer prima telefoon ook, en ondanks dat hij KPN Prepaid geleverd wordt is het toestel 100% simlockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat ziet er goed uit en voor een mooie prijs, heel erg bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:46
Veel Symbian telefoons van Nokia hebben ook zo'n programma aan boord om nummers te blokkeren. android kan het ook idd.,
Pagina: 1