http://tweakers.net/nieuws/77507/kaspersky-ontdekt-64bit-ver

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Er is hier een discussie gaande die ontzettend uit de hand loopt...

Verwijderd in 'nieuws: Kaspersky ontdekt 64bit-versie Bundestrojaner-spyware'

Punt was allang gemaakt, dit gaat veel te ver in mijn opinie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Kickje van GR naar TMF :) Die hele draad mag trouwens wel 'ns aangepakt worden :X

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe kan trouwens het openbaar maken van zulke gegevens zijn beloond met 11 spotlights? :?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien is die dochter heel knap en wilden deze mensen graag weten waar ze woont :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:03:
Hoe kan trouwens het openbaar maken van zulke gegevens zijn beloond met 11 spotlights? :?
_O- Het afschaffen van de modbot laat nu zijn sterke kanten zien!

offtopic:
Maar ik ben er verder wel happy mee, had vroeger altijd een hekel aan de modbot

Heb de reactie nog een neerwaartse opdonder gegeven richting de 0.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap wel waar die spotlights vandaan komen...

Die Yzord had een behoorlijk bord voor zijn kop, en hield bij hoog en laag vol dat hij zijn privacy perfect beschermd had... Als mensen daar vraagtekens bij zetten, of met duidelijke, maar nog steeds onschuldige prive info kwam, dan kwam er dit"Sorry, ik merk nog steeds geen bigbrother feeling in mijn lijf. Allemaal info waarvan ik vind dat dat door iedereen gelezen mag worden. Weinig privacyschending aan."
Ging men een stapje verder, dan volgt er "Hoe heet ik dan? Waar woon ik en met wie ben ik getrouwd? Hoe heten mijn kinderen en wat is mijn bsn nummer?"
Tja... dan vraag je er om dat iemand inderdaad die informatie probeert te achterhalen. Dát dat vervolgens zo snel, makkelijk en compleet mogelijk was, is wel degelijk enorm inzichtelijk (En best behoorlijk schokkend!). Niet de informatie zelf natuurlijk... maar wel dat het lukte!. En die informatie was dus wel degelijk noodzakelijk om het punt te maken. Het punt was voor Yzord pas gemaakt, nadat deze uiterst prive informatie geplaatst werd. (Was natuurlijk wel even netter geweest als hij het via een DM gedaan was...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Die hele discussie is zo offtopic als wat, maar zo te zien is de al te persoonlijke informatie alweer verwijderd door de auteurs zelf, dus wat dat betreft is het afgehandeld.

Nu nog wat nulletjes strooien daar en dan is het helemaal klaar.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Fijn dat de auteurs zelf al tot ehhh 'inkeer' zijn gekomen. Offtopic ging het, ook al was de discussie in beginsel wel 'interessant' totdat er een aantal een beetje doorschoten helaas... mee een discussie voor in de diepe krochten van het forum.

@AHBvD... idd, het was eigenlijk ook best wel schokkend hoeveel info je kan vinden over iemand. Het was idd ook wel (ernstig) uitgelokt, maar dit werd erg .... onfatsoenlijk.... (aaarrrrghhh, heb ik nou echt dat woord gebruikt?) Overigens bijna net zo schokkend; de reactie van de gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Hoe weet je of de informatie die geplaatst is waar is ? En of het over de juiste persoon ging.
Is dit bevestigt door Yzord?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Die discussie ging nergens meer over en werd nogal persoonlijk. Om de betreffende reacties te kunnen waarderen lijkt me het irrelevant om te weten of de geplaatste info waar zou zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door pcgek op 20-10-2011 09:52 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Pagina: 1