Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Menu functie toevoegen bij gegevens DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views

• mayckelvz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-11 10:40
Hallo,

Voor een project dienen wij alle documenten op DVD aan te leveren.
Hiervoor willen wij graag een menu functie toevoegen.
Net zoals bij bijvoorbeeld een film.
Een simpele achtergrond met daarbij enkele functies om door de mappenstructuur te lopen.
Uiteindelijk moet men de bestanden via deze menu interface kunnen openen in bijvoorbeeld Word, PowerPoint of Acrobat.
Welk programma kan ik hier het beste voor gebruiken.

Owja,... ik gebruik windows7.

Gr. Mayckel

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Je kan zelf iets maken, of je maakt gewoon een .html die je in de root directory van de DVD zet en dat die automatisch opent als je de DVD in de computer stopt? Daarmee zou je nog iets kunnen maken. Anders moet je zelf aan de slag met een echt programma maken

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Is je google stuk?

Direct de 1e link geeft me al een gratis tooltje om menus te maken.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• mayckelvz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-11 10:40
D4NG3R schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:58:
Is je google stuk?

Direct de 1e link geeft me al een gratis tooltje om menus te maken.
Ik ben al enige tijd (uurtjes) naar een programma aan het googlen. Waarschijnlijk onder de verkeerde zoekomschrijving.

Ik heb je programmatje gedownload maar deze werkt alleen met Video bestanden.
Ik gebruik uitsluitend Word, powerpoint en pdf

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Misschien moet je toch eens ook de quickstart lezen. Hier staan wat tips in over het maken van een topicstart.

Zo kunnen we er niet veel mee. Hoe handig ben je, hoe geavanceerd wil je het menu? Kijk eens naar de gegeven google link en probeer wat meer tooltjes of trials dan alleen de eerste link. Zoek hier op tweakersnet naar dvd menu in client software algemeen. Kom je er dan nog niet uit kun je eventueel een topic openen in software algemeen. Met officesoftware heeft je vraag weinig van doen en daarom gaat deze dicht.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.