Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• frankwopereis
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 06-07 20:08

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Topicstarter
Ik had mijn vraag bij het COD:BO topic gedumpt, maar denk dat dit beter is.

Beste medetweakers,

Ik heb gezocht in dit topic, maar kan er met diverse zoekwoorden niet achter komen.
Ook op Google heb ik gezocht, maar zonder resultaat.

Het probleem is dat ik ik bij de campaign mode in level 'vietnam?' vast loop bij het wegduwen van een muur o.i.d. Het scherm wordt dan zwart, waarna ik dus niet meer zie wat ik doe. Ik kan nog wel schieten/beschoten worden, de compas blijft zichtbaar en het aantal meters tot aan het volgende punt kan ik ook zien. Echter kom ik niet dichterbij dan ongeveer 6 meter bij dat punt...

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Ik heb al contact gehad met Activision, en zij gaven mij als hint bij het wegduwen van de muur het <vierkantje> niet ingedrukt te houden, maar slechts 1x tikken, en als dat niet werkt een andere cd te gebruiken.

Echter werkt dit beide niet.

Iemand een suggestie?

P.S. het gaat om de Playstation 3 variant, maar dat hadden jullie denk ik wel begrepen gezien het <vierkantje> ...

MacBook Pro, iPad Air2, Samsung A40, Sonos, Bierliefhebber, nieuwbouw, hardlopen, voetbal, fitness, informatieanalist in ziekenhuis

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Topicstarter
Na 6 en een half uur had ik toch wel een reactie verwacht :(

MacBook Pro, iPad Air2, Samsung A40, Sonos, Bierliefhebber, nieuwbouw, hardlopen, voetbal, fitness, informatieanalist in ziekenhuis

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Ik denk niet dat iemand hier iets voor zal weten. Waarschijnlijk is je CD niet goed.

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Topicstarter
Hmm dat zou wel raar zijn, hij is splinternieuw, en een andere werkt ook niet.

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Topicstarter
Ik weet niet hoe, veel geprobeerd, maar het is opgelost ! Topic mag dicht.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True