Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-07 19:39

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Topicstarter
Ik had mijn vraag bij het COD:BO topic gedumpt, maar denk dat dit beter is.

Beste medetweakers,

Ik heb gezocht in dit topic, maar kan er met diverse zoekwoorden niet achter komen.
Ook op Google heb ik gezocht, maar zonder resultaat.

Het probleem is dat ik ik bij de campaign mode in level 'vietnam?' vast loop bij het wegduwen van een muur o.i.d. Het scherm wordt dan zwart, waarna ik dus niet meer zie wat ik doe. Ik kan nog wel schieten/beschoten worden, de compas blijft zichtbaar en het aantal meters tot aan het volgende punt kan ik ook zien. Echter kom ik niet dichterbij dan ongeveer 6 meter bij dat punt...

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Ik heb al contact gehad met Activision, en zij gaven mij als hint bij het wegduwen van de muur het <vierkantje> niet ingedrukt te houden, maar slechts 1x tikken, en als dat niet werkt een andere cd te gebruiken.

Echter werkt dit beide niet.

Iemand een suggestie?

P.S. het gaat om de Playstation 3 variant, maar dat hadden jullie denk ik wel begrepen gezien het <vierkantje> ...

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Topicstarter
Na 6 en een half uur had ik toch wel een reactie verwacht :(

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik denk niet dat iemand hier iets voor zal weten. Waarschijnlijk is je CD niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Topicstarter
Hmm dat zou wel raar zijn, hij is splinternieuw, en een andere werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Topicstarter
Ik weet niet hoe, veel geprobeerd, maar het is opgelost ! Topic mag dicht.