Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Locatie 'Direct Messages' in het topmenu

Pagina: 1
Acties:
  • 340 views

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Nav Een pm sturen op Tweakers? :

Recent heb ik als toch-wel-een-tijdje-tweakers-lid best een tijdje moeten zoeken naar DM, ondanks dat ik DM al wel had aanstaan. Ik had al een DM-discussie met iemand nav een V&A-advertentie. Ik wilde deze terugvinden... blijkt dat DM onder het kopje "FORUM" zit.

Dat was 'vroegah' vast logisch, toen dat gekoppeld was aan je (losse) GoT-account, en er alleen geDMd kon worden tussen GoTters, maar sinds de merge wordt DM ook gebruikt via V&A en dus de frontpage. Ik heb het nooit op het forum gebruikt, en heb het kopje 'Direct Messages' dan ook niet daaronder gezocht. Ik denk dat er meer mensen zijn die datzelfde probleem hebben... oa deze persoon: Hoe vind ik mijn postvak op Tweakers?

Ik weet zo snel geen echte oplossing, alleen dat het onder FORUM misschien niet per se logisch is... iemand betere ideeen? Of gewoon oneens met mij? ;)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Eens. De plaats is nu niet de meest logische inderdaad :)
Kan denk ik beter onder "MY TNET" :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:46

Twazerty

AVCHDCoder developer

Ik vind em onder My Tnet eigenlijk logischer. Tijdje terug had ik er ook last van dat ik mijn DM box niet kon vinden.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik kan hem daar vinden, omdat ik weet dat hij er zit, maar een linkje vanuit je profiel zou inderdaad logischer zijn (of dus onder my t.net).

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik verplaats het topic naar Lieve Devvers :)

LA >> LD

Verwijderd

Ik denk overigens niet dat hier nog iets aan wordt gedaan. Er de devvers zijn ook bezig met een overhaul van de layout. Geen idee hoe lang dat gaat duren, maar hier devtijd in steken op dit moment zou ik zelf niet doen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

In de nieuwe layout zal dit inderdaad een logischere plaats gaan krijgen; voor nu laten we het maar even zoals het is :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.