Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Video grootte; tussenstandje?

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

• H@rry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-10 09:57
Ik heb vaak als ik filmpje in een newspost wil afspelen, dat ik het originele filmpje te klein vind, en dat ik fullscreen net ff teveel van het goede vind. Is het een idee om een tussenstand te maken? Iets van 1,5 a 2x zo groot als het filmpje nu is in een newspost? Persoonlijk doe ik bij youtube bijvoorbeeld altijd de 2e grootte die je nu rechtsonder het filmpje kan aanklikken.

GoT a clue? Specs

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Iets als video: Asus Transformer 2 ? ik vind ook wel dat je daar op eoa manier vannuit de huidig afspelende video naar toe kan klikken (en dat hij dan ook op de juiste locatie verder gaat)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Already working on it ;)

Releasedatum is onbekend overigens, omdat er wat andere zaken afhankelijk van zijn

[ Voor 64% gewijzigd door Misha op 19-10-2011 16:03 ]

• H@rry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-10 09:57
Kees schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:31:
Iets als video: Asus Transformer 2 ? ik vind ook wel dat je daar op eoa manier vannuit de huidig afspelende video naar toe kan klikken (en dat hij dan ook op de juiste locatie verder gaat)
Ik snap jou reactie ff niet :?

Maar mooi dat er aan gewerkt word ;).

GoT a clue? Specs

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Wat Kees denk ik bedoelt is dat je vanuit een nieuws/reviewartikel direct kan komen op de pagina waar de grotere videospeler staat.

Ik gooi dit topic even op slot :)

[ Voor 12% gewijzigd door Misha op 20-10-2011 09:02 ]

Dit topic is gesloten.