Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug/Mail] Mail word niet meer verzonden

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:30
Ik heb nu sinds enkele maanden een "probleem" namelijk dat geen nieuwsbrief meer ontvang van tweakers.net.
Elk ander type mail van t.net komt netjes binnen (blog/pricealert) maar de nieuwsbrief sinds een maand of 4 niet meer. Tot noch toe ergerde ik mij hier niet zo heel erg aan, maar ik vind het nu wat vervelend worden..

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CHNubgEbqT0wX2hGTb2viiyc/full.png

Custom Nieuwsbrief staat netjes aan en zoals je hierboven kan zien staat ook bij de opties aangevinkt dat ik de nieuwsbrief wil ontvangen.

In hotmail heb ik @tweakers.net nooit geblokkeerd of custom rules ingesteld om de mail door te sturen OID.

Ik heb geen idee of dit de juiste plek is, maar in het devvers subforum leek mij dit "probleem" gepast

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 19-10-2011 13:51 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Het is de juiste plek :)

Ik krijg 'm echter nog wel gewoon binnen. Heb je de nieuwsbrief per ongeluk gemarkeerd als spam? :P

• D4NG3R
Nope, maar zelfs dan zou hij in m'n ongewenst folder moeten komen net als mail die ik wel als spam heb gemarkeerd :S .

Edit:
Mailbot@tweakers.net stond automatisch op "onveilig" volgens hotmail :/ . Ik heb het adres nooit als onveilig of ongewenst aangevinkt, en heb zeker 8 maanden lang gewoon mail ontvangen.

Eens kijken of ik morgen om 3u weer een mailtje ontvang |:( .

[ Voor 55% gewijzigd door D4NG3R op 19-10-2011 14:13 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ok, laat het even weten als het nog steeds niet gaat!

• D4NG3R
Mail zo rond 15:22 weer ontvangen dus het probleem lijkt hiermee opgelost te zijn. Hoe het adres in de geblokeerde lijst is gekomen is mij echter een raadsel.

Maargoed het is dus mijn eigen / een fout van hotmail.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:05

rob_erwt

What does this button do?

Mooi, fixed dan. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.