Webshoppakket met een goede "achterkant"

Pagina: 1
Acties:

• Rieverst
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:54
Het valt mij op dat er veel gratis en betaalde webshoppakketten (magento, osCommerse, prestashop e.v.a.) zijn. Deze zijn eigenlijk allemaal het zelfde en bieden zoveel mogelijk gemak voor de gebruiker. Ook de bedrijven die webshops aanbieden gebruiken de standaard webshops.

Zijn er ook webshops die, buiten de gebruiker, ook de beheerder van de shop gemak bieden?

Een van de funktionaliteiten die ik zoek is bijvoorbeeld dat ik per leverancier een bestelbon wil hebben. Of dat ik aan kan geven dat een koper zijn pakketje alleen op maandag of woensdag kan halen. Dus alleen op openingsdagen.

Ik weet dat dit via custommade webshops kan, maar daarbij begint de teller wel erg hard op te lopen en we zijn maar een klein bedrijfje. Het is overigens niet zo dat we voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar 4 duizend euro voor een webshop is voor ons weer iets te veel van het goede.

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-01 13:02
Ik weet dat de backoffice van Magento makkelijk uit te breiden is: http://www.magentocommerce.com/magento-connect/

Het is ook te koppelen aan allerlei andere pakketten, je kan bijvoorbeeld ook de functionaliteit die je zoekt laten maken als extensie voor Magento.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:07

samo

yo/wassup

Voor mijn gevoel zit jouw vraag niet helemaal op zijn plek in Themaforum: Internetmarketing. Vanuit een internetmarketing-standpunt kan ik ook weinig verzinnen over een goede backend. Wij houden ons toch meer bezig met zichtbaarheid voor de gebruikers.
Gezien het onderwerp hoop ik dat jouw topic zich in het Shopping Forum een beetje thuis voelt. Ik verplaats 'm even.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:16

Spooksel

Spooksel!

Hmm, wij zijn afgelopen week overgestapt op Magento. Top pakket, we hebben gewoon een default Magento met enkele (custom) extensies erin. Hoeft helemaal niet veel te kosten en vaak hebben de bouwende partijen het nodige materiaal al op de plank liggen!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• CompuStunt
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-03-2025
Hier ook Magento, zeer tevreden over, vereist wel een zware server / hosting. Veel uitbreidingen zijn mogelijk.

• Exhar
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Werkende bij een magento hoster zie ik veel verschillende installs... Zo'n beetje alles wat je kan verzinnen (tot en met koffie zetten aan toe ;)) is mogelijk met Magento.

De vraag is alleen of je er tijd (of geld :)) voor hebt om een module te maken. Magento is een hot item, developers zijn schaars... Maar als je het eenmaal lekker werkend hebt, top!

@ CompuStunt: zwaar pakket ja, maar met de nodige truukjes _razend_ snel te krijgen! :)

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

heel toevallig zag ik vandaag een berichtje bij Acumulus langskomen.
(Acumulus is een super easy online boekhoudprogramma voor een appel en een ei per maand)

daar stond op dat ze nu een automatische koppeling hebben met Biedmeer oid?
http://www.siel.nl/webshopkoppeling.php

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Pagina: 1