Ik wil mijn Radeon x1600 Pro (512 mb) vervangen (fan maakt steeds meer herrie), maar ik wil wel mijn oude TV kunnen aansluiten op de PC. dat doe ik nu via de S-video uitgang en een composite-kabel (met verloopstukje) naar de TV. Ik heb gezocht naar een goede betaalbare videokaart, maar ik merk dat er maar weinig kaarten zijn met nog een s-video uitgang. Hiernaast wil ik niet dat wanneer ik in de toekomst een LED TV koop, ik weer een nieuwe kaart moet kopen. Dus een plakje met zowel S-Video als HDMI uitgang zou heel relaxt zijn. Weet er iemand een goede niet te dure kaart kaart die aan deze eisen voldoet?
Mijn wensen zijn:
* Liefst zonder fan (PC staat in woonkamer, dus stil is wel fijn), een videokaart met een stille fan is ook goed.
* PCI-E (versie weet ik niet, mobo heeft een PCI-E 16x slot volgens maker).
* S-Video/Composite uitgang.
* HDMI uitgang (voor een eventuele toekomstige TV).
* Hoeft niet supergoed te zijn, ik gebruik mijn PC-tje voor voornamlijk office, internet en films kijken. De kaart moet dus vooral goed zijn in het afspelen van video. 3D boeit me echt niets.
* Ik heb een lichte voorkeur voor ATI, want daar ben ik gewend aan, maar dat is geen dealbreaker.
* Max. prijs ongeveer 50 euro
Mijn hardware:
AMD Atlon64 X2 3800
Asrock ALIVENF4G-DVI
4GB Kingston DDR2
Seagate Barracuda 320 GB SataII HD
Sapphire Radeon X1600 pro 512mb
AG Neovo 22 inch TFT
Samsung TV
Ik heb op de faq gekeken, maar al die technische termen snap ik niet heel veel van. Ook heb ik op google gekeken, daar kwam ik deze tegen: Club 3D HD4650 passief 1024MB HDMI Volgens de specificaties zou deze zowel HDMI als S-Video (TV-Out) moeten hebben, maar weet iemand of dit klopt? En is dit een goede kaart voor wat ik ermee wil?
Mijn wensen zijn:
* Liefst zonder fan (PC staat in woonkamer, dus stil is wel fijn), een videokaart met een stille fan is ook goed.
* PCI-E (versie weet ik niet, mobo heeft een PCI-E 16x slot volgens maker).
* S-Video/Composite uitgang.
* HDMI uitgang (voor een eventuele toekomstige TV).
* Hoeft niet supergoed te zijn, ik gebruik mijn PC-tje voor voornamlijk office, internet en films kijken. De kaart moet dus vooral goed zijn in het afspelen van video. 3D boeit me echt niets.
* Ik heb een lichte voorkeur voor ATI, want daar ben ik gewend aan, maar dat is geen dealbreaker.
* Max. prijs ongeveer 50 euro
Mijn hardware:
AMD Atlon64 X2 3800
Asrock ALIVENF4G-DVI
4GB Kingston DDR2
Seagate Barracuda 320 GB SataII HD
Sapphire Radeon X1600 pro 512mb
AG Neovo 22 inch TFT
Samsung TV
Ik heb op de faq gekeken, maar al die technische termen snap ik niet heel veel van. Ook heb ik op google gekeken, daar kwam ik deze tegen: Club 3D HD4650 passief 1024MB HDMI Volgens de specificaties zou deze zowel HDMI als S-Video (TV-Out) moeten hebben, maar weet iemand of dit klopt? En is dit een goede kaart voor wat ik ermee wil?
AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB