Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Countdown timer/counter ubb-code?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lieve Devvers,

Bestaat er binnen GoT een mogelijkheid om door middel van ubb-code een countdown timer in een forum post in te bakken?

Iets in de zin van: http://www.forummate.com/...untdown-timer-bbcode.html

Voor toekomstige releases in topicstarts wellicht interessant. In dit geval wil ik het gaan toepassen in de topicstart van: [PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 2

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Ik vind de use case te matig om daar een speciala ubb code voor te gaan maken; je kan altijd een modje vragen om een stukje html in je post te zetten (nadeel is dan wel dat je je post niet meer kan aanpassen).

Als ik zin en tijd heb zal ik wel eens een snippet maken dat daarvoor gebruikt kan worden.

Intentionally left blank

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:18
Ik denk dat je het vaker kan toepassen dan je in eerste instantie zou denken eigenlijk :P Neem nou wedstrijden zoals de foto-contests en de 3D-contests, daarbij zou zoiets ook prima toegepast kunnen worden :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
dat is ook de enige reden dat ik het hier vermeld heb, dat het niet alleen voor het genoemde topic van toepassing is.

Veel mensen leven natuurlijk vaker toe naar data v.w.b. bepaalde onderwerpen. En bij wedstrijden kan het inderdaad ook interessant zijn.

Denk er maar eens over na! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 12:19 ]

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Kleurtjes in de sig keuren we af omdat het storend zou zijn (en dat vind ik ook).
Een aflopende timer zou ik nog veel erger vinden, of de teller moet alleen bij een page-refresh worden bijgesteld..

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Verwijderd

Topicstarter
of alleen in startposts te gebruiken zijn. Als dit in te stellen is.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:16
Een aflopende timer vind ik ook een goed idee. Vooral voor de contests, DPC, release van een product. Al is het maar een statisch ding, wat refresht wanneer de pagina opnieuw geopend wordt. Maar het mooie zou natuurlijk een stukje JavaScript zijn waardoor 'ie geüpdatet wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Het moet geen kermis worden natuurlijk. Statische timer lijkt mij het best.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:44

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Maar wat zou het nut zijn? Zo'n ding gaat in een startpost en een dag later ziet niemand het meer. Dit wil je in een aantal gevallen (contests) misschien in een topic warning kunnen zetten, maar daar werken ubb codes toch niet, naast het feit dat je dit zelf niet kan doen. Dan is crisp's suggestie om een stukje JS te maken wat modjes voor je kunnen posten een stuk praktischer.

[ Voor 16% gewijzigd door MueR op 24-10-2011 12:27 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:56
Maak een dynamisch plaatje met een countdowntimer erin? Die kun je prima insluiten met de [img]-tag. :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
MueR schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:26:
Maar wat zou het nut zijn? Zo'n ding gaat in een startpost en een dag later ziet niemand het meer. Dit wil je in een aantal gevallen (contests) misschien in een topic warning kunnen zetten, maar daar werken ubb codes toch niet, naast het feit dat je dit zelf niet kan doen. Dan is crisp's suggestie om een stukje JS te maken wat modjes voor je kunnen posten een stuk praktischer.
Bedoel je in de topic start of in de topic warning? Topic Start javascript invoegen schiet niet op omdat topic start nog regelmatig door de TS aangepast zal moeten worden. In topic warning zou een optie kunnen zijn, maar als je wil weten wanneer een counter afloopt, is de TS wel een veel logischere plek dan een topic warning. Niet iedereen wil tenslotte reageren in een topic.
Pagina: 1