'Apple verkoopt meer iPads en minder iPhones'

Pagina: 1
Acties:

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 17:06
nieuws: Apple verkoopt meer iPads en minder iPhones

'Bij de verkopen zijn de verkoopcijfers van de iPhone 4S nog niet opgeteld. Die werd tijdens het afgelopen weekeinde, toen hij in de verkoop ging, meer dan vier miljoen keer verkocht.'

Lijkt me logisch dat deze niet mee worden geteld, aangezien dit cijfers zijn over het derde kwartaal.

...less is more

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
klopt :)

• funk-e
:+

...dus met andere woorden:

Bedrijf A heeft in het 3de kwartaal x aantal producten verkocht. De producten die zijn verkocht in het 4de kwartaal zijn hierbij nog niet opgeteld.
:P

duh

[ Voor 3% gewijzigd door funk-e op 19-10-2011 09:57 ]

...less is more

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Voor jou en voor mij is het logisch, maar we zijn nu eenmaal een site met bezoekers die van alles weten wat technologie, maar minder van economie. Op economisch gebied leggen we dus even iets extra's uit - al is het alleen maar om verwarring te voorkomen :)

Verwijderd

De manier waarop je het nu hebt opgeschreven suggereert anders dat je de 4S verkopen toch nog wel bij de overige moet optellen.

Immers je schrijft:
'Bij de verkopen zijn de verkoopcijfers van de iPhone 4S nog niet opgeteld
Alsof dat nog wel zou moeten gebeuren...

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:49

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nou dat is wel een heel klein slakje om zout op te leggen hoor. Ik moet echt moeite doen om die zin op die manier te interpreteren...

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-02 12:57
Ben het er wel mee eens :). Misschien iets in de trend van: "De iPhone 4S is pas in het 4e kwartaal gelanceerd, dus worden niet bij deze verkoopcijfers opgeteld" ofzoiets, ik ben natuurlijk geen journalist :+, dus de zinsopbouw is niet mooi, maar misschien wel ietsje duidelijker ? :)

gewoon nee.

• funk-e
arnoudwokke schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:30:
Voor jou en voor mij is het logisch, maar we zijn nu eenmaal een site met bezoekers die van alles weten wat technologie, maar minder van economie. Op economisch gebied leggen we dus even iets extra's uit - al is het alleen maar om verwarring te voorkomen :)
Ik begrijp het (na het lezen van dezereactie) ;)
SanderPS3 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:16:
Ben het er wel mee eens :). Misschien iets in de trend van: "De iPhone 4S is pas in het 4e kwartaal gelanceerd, dus worden niet bij deze verkoopcijfers opgeteld" ofzoiets, ik ben natuurlijk geen journalist :+, dus de zinsopbouw is niet mooi, maar misschien wel ietsje duidelijker ? :)
Precies wat ik bedoel :)

...less is more

Pagina: 1