The Binding of Isaac

Wat is het?
The Binding van Isaac is een gegenereerde actie-RPG shooter met zware Rogue-achtige elementen. Naar aanleiding van Isaac op zijn reis spelers vinden bizarre schatten. Deze beïnvloede hem, waardoor hij supermensenlijke vaardigheden krijgt, die hij nodig heeft om te vechten tegen hordes van mysterieuze wezens, geheimen ontdekken en zich een weg te vechten voor de veiligheid. Het spel is op steam verkrijgbaar, voor slecht €5,00. Het heeft een lange tijd op de 2de plaatst van de best verkochte spellen gestaan.Verhaal
Isaac's moeder hoorde de stem van god vragen om een offer, om haar geloof te bewijzen. Het offer is dat ze Isaac moet doden. Isaac komt achter dit plan en vlucht naar de kelder waar hij verschillende gevaarlijke vijanden vindt. Ook vindt hij zijn verloren broers en zussen, zijn angst. Wanneer hij dit allemaal overwonnen heeft zal de laatste obstakel Isaacs moeder zijn.Screenshots en Video's
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JTIcfjSgXBM] | |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Waar is het te verkrijgen
DemoSteam
FAQ
Achievement bug: Soms komt het voor dat je geen achievements krijgt. Geen paniek, verwijder het spel op steam, download het opnieuwd en speel een beetje. Weet het niet zeker, maar het kan zijn dat er geen venster komt als je nieuwe achievements hebt.Onbekende bugs: The Binding Of Issac-Report Bugs/Issues Steam Thread (Engels)
Onbekende item of gebeurtenis in het spel: Weet je iets van het spel niet, dan is er grote kans dat de Wikia het wel weet. Het bederft wel de pret als je alles al weet, dus ik zou het niet zomaar in gaan kijken.
spoiler: Karakter Unlocks
Magdalene: Unlocked wanneer je 7 or meer heart containers in een speelronde hebt. (Soul hearts tellen niet mee)
Cain: Unlocked wanneer je 55 of meer coins op een tijdstip in een speelronde hebt.
Judas: Unlocked wanneer je het spel uit hebt gespeeld (de tweede keer, in the womb)
???: Unlocked na het verslaan van It Lives
Eve: Genoemd bij Edmund dat het in de opkomende update verschijnt.
Cain: Unlocked wanneer je 55 of meer coins op een tijdstip in een speelronde hebt.
Judas: Unlocked wanneer je het spel uit hebt gespeeld (de tweede keer, in the womb)
???: Unlocked na het verslaan van It Lives
Eve: Genoemd bij Edmund dat het in de opkomende update verschijnt.
Achievements uitgelegd (Engels)
offtopic:
Wanneer er meer intresse is, zal ik dit topic aanvullen
Wanneer er meer intresse is, zal ik dit topic aanvullen
offtopic:
Wil je meewerken aan de topicstart? DM me en ga je gang
Wil je meewerken aan de topicstart? DM me en ga je gang
[ Voor 69% gewijzigd door P-Storm op 20-10-2011 13:38 . Reden: Titels aan plaatjes toegevoegd ]