Apple verlichting?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 13:56
Beste medetweakers,

(ik weet niet waar ik het moet posten maar dit leek me voor de hand liggend)

Hier vanuit londen heb ik even een vraagje, ik was vanochtend in de apple store in londen hier en ik zag die hele mooie apple verlichting boven de deuren hangen hier. http://www.apple.com/uk/retail/regentstreet/

Weet iemand of die lichten te koop zijn en waar je ze kan kopen? ik zou graag zoon licht willen al is het een fakkellicht van dealextreme :P

Bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door sebasmac op 18-10-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 19:53

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Vraag je nou serieus waar je TL verlichting kan halen? Dat weet toch iedereen wel?! :+ Ohhhh, die appel ... ik vrees ivm. gierige mensen copyrights en alle meuk dat je dit niet zomaar ergens kan kopen, behalve in kopieer land nummer 1 china :+

Mochten ze ineens weg zijn nu dan weet ik ben ik bang wie het gedaan heeft? :+

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
Ventieldopje schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:42:
Vraag je nou serieus waar je TL verlichting kan halen? Dat weet toch iedereen wel?! :+ Ohhhh, die appel ... ik vrees ivm. gierige mensen copyrights en alle meuk dat je dit niet zomaar ergens kan kopen, behalve in kopieer land nummer 1 china :+

Mochten ze ineens weg zijn nu dan weet ik ben ik bang wie het gedaan heeft? :+
Okeej haha :P is goed even goed op deal extreme zoeken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
CCFL/LED en een appel vorm en je bent er :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:10

Korakal

Up up up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:48

Chrisjuh_15

Facta non verba

(jarig!)
Ik had er laatst eentje in bureauvorm op Ebay gevonden:

http://www.ebay.nl/itm/We...4159e65a84#ht_4099wt_1159

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
Die lamp van Ebay was ik ook al tegen gekomen idd ;) maar ik denk dat ik zelf al zoon lamp ga maken dus ik laat ergens in A0 een apple logo uitprinten dan uitzagen en ook eentje in plexi en led lampjes ertussen. iemand een idee waar je A0 kan printen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er gaat niks boven het zelf maken van dergelijke dingen: 2 plexiglazen platen goed laten frezen, via CNC. Flexibele vorm langs de randen lijmen (dun plexiglas, goed warm maken) en een LED-lamp er in. Kost je een flinke zaterdag werk, en iemand die je kan helpen met CNC frezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toon-VA
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:31
Elke fatsoenlijke drukkerij kan normaal wel zo'n formaat afdrukken.

Laat zeker het eindresultaat zien mocht je er aan beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
A0 printen, mijn ex-werkgever waar een goede vriend van me nog werkt. Maar ieder bedrijf waar men met bouw, installaties of ander bouwkundige zaken werkt kan plotten. Een beetje copy-shop kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
Bedankt allemaal, als ik thuis ben dan ga ik even mij ideeën op doen en even zoeken op internet waar ik 2 platen plexi kan laten frezen ;) dan hoef ik het alleen maar in elkaar te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasmac schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:05:
Bedankt allemaal, als ik thuis ben dan ga ik even mij ideeën op doen en even zoeken op internet waar ik 2 platen plexi kan laten frezen ;) dan hoef ik het alleen maar in elkaar te zetten :)
Ik kan je wel helpen aan wat DFX files voor het frezen(van het apple logo zelf al eerder gebruik), Frezen kan ook tegen een kleine vergoeding... stuur me maar even een dm. O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 10:06 ]

Pagina: 1