Wat je wil is niet altijd wat je nodig hebt!
Verwijderd
Die gesmolten conn, doet mij denken aan een kortgesloten systeem. Kijk eens of er geen metaal <> metaal verbindingen zijn tussen het Mb en de kast
Verwijderd
Heb je niet de ide kabels omgedraaid? Het kan ook zijn dat je in je bios manual even goed moet kijken waar je power-kabel aangesloten moet worden. Zit je processor wel goed in de socket, kan door b.v. vervoer nog wel eens los komen te zitten...
ik heb de kabel er apart uit gehouden.
ik heb alles er zelf ingebouwd dus ze zitten goed vast tot nu toeOp woensdag 21 maart 2001 13:22 schreef bleker het volgende:
Heb je niet de ide kabels omgedraaid? Het kan ook zijn dat je in je bios manual even goed moet kijken waar je power-kabel aangesloten moet worden. Zit je processor wel goed in de socket, kan door b.v. vervoer nog wel eens los komen te zitten...
Verwijderd
Het kan goed aan de schakeling van je kast connectoren liggen, check deze goed! Ook is het vaak zo dat je een systeem niet uit kunt zetten via de hoofd-power knop voor dat ie het bios is gepasseerd. Is dit zo?
Heb je de S/B kabel niet aangesloten? Dat is je fout, de S/B kabel is namelijk de power on/off kabel (bij mijn 2 kasten in ieder geval
)
If nothing is written below, I was the last to reply...
ik kan het inderdaad niet uitzetten met de hoofd-power knop. en de connectoren word ik niet wijzer van. heb de handleiding wel toegepast en alles zit goed alleen weet ik niet waar die S/B kabel in moet dus die heb ik eruit gehaald. alleen ik krijg geen beeld dat is mijn grote probleem.Op woensdag 21 maart 2001 13:25 schreef bleker het volgende:
Het kan goed aan de schakeling van je kast connectoren liggen, check deze goed! Ook is het vaak zo dat je een systeem niet uit kunt zetten via de hoofd-power knop voor dat ie het bios is gepasseerd. Is dit zo?
Dan zijn ze bij deze doorgebrand maar krijg ik daardoor dan geen beeld?Op woensdag 21 maart 2001 13:28 schreef RainManX het volgende:
Heb je de S/B kabel niet aangesloten? Dat is je fout, de S/B kabel is namelijk de power on/off kabel (bij mijn 2 kasten in ieder geval
ik heb een Asus P3BF moederbord met een pentium celeron 633 Mhz processor die omgebouwd is tot in-a-box (slot1)Op woensdag 21 maart 2001 13:38 schreef Wappy het volgende:
Is het niet Makkelijk om te zeggen welke processor en mobo etc. je hebt.
Verwijderd
Trek je cpu er nog eens uit en stop hem er weer in, heb hier al erg vaak problemen mee gehad....
Pagina: 1