Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Waar nog te verkrijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 548 views

• coorz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-12-2017

coorz

Back to crop!

Topicstarter
Ben voor een van mijn klanten op zoek naar 11 stuks XP Pro US Retail. Is er hier iemand in het circuit die mij daar verder mee kan helpen?
Alles moet gewoon legaal, en die jongens op MP zijn echt wazigggg...!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Geef dan geen reactie. Nogal een dooddoener om naar de PW te wijzen als het om een EOL(in de zin van verkopen) product gaat. Lezen is een vak apart blijkbaar. XP is officieel niet meer verkrijgbaar en TS vraagt of iemand nog een bron weet die de mogelijkheid heeft om een aantal licenties te leveren.
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk zal worden om 11 retail licenties te bemachtigen. Wat je wel zou kunnen doen is proberen om een aantal OEM licenties te pakken te krijgen die bij hardware geleverd worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 16:42 ]

• coorz

coorz

Back to crop!

Topicstarter
hi,

Al naar gekeken maar jammer genoeg geen bruikbare links te vinden.

• coorz

coorz

Back to crop!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:41:
Lezen is een vak apart blijkbaar. XP is officieel niet meer verkrijgbaar en TS vraagt of iemand nog een bron weet die de mogelijkheid heeft om een aantal licenties te leveren.
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk zal worden om 11 retail licenties te bemachtigen. Wat je wel zou kunnen doen is proberen om een aantal OEM licenties te pakken te krijgen die bij hardware geleverd worden.
Precies, maar ook die kan ik in de 'reguliere' kanalen niet vinden, vandaar mijn vraag hier.
Ik heb ons aangemeld als MS Refurbisher, eens zien of dat wordt geaccepteerd. Er zijn nl. wel 3 packs te verkrijgen voor deze Refurbishers.

thx

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:17
Mag je niet gewoon Win7 licenties kopen en XP gebruiken?

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:33

AzzKickah

06-CENSORED

My-life schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:47:
Mag je niet gewoon Win7 licenties kopen en XP gebruiken?
En hoe zie jij dat dan in z'n werk gaan? :?

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11 15:17

• joepmk95
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09-2024
ik heb hier een pagina gevonden, niet helemaal de tijd genomen om het door te lezen maar misschien kan je er wat mee http://www.microsoft.com/...ges/downgrade_rights.aspx

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 14:31
Lukt dit niet door W7 starter te kopen? Daarmee kan je normaal ook XP installeren. Weet alleen niet als je die apart kan krijgen

• coorz

coorz

Back to crop!

Topicstarter
Ik blijf liever weg van buitenlandse / Mp / Ebay opties.
joepmk95 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:51:
ik heb hier een pagina gevonden, niet helemaal de tijd genomen om het door te lezen maar misschien kan je er wat mee http://www.microsoft.com/...ges/downgrade_rights.aspx
W7Pro > XPro downgrade rights zijn mij bekend, echter je moet wel aan de media en pruduct key kunnen komen!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Zelf zou ik 1 van de officieel distributeurs in NL aanschrijven:
https://partner.microsoft.com/netherlands/licensing/40067224

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
windows xp kopen levert nog best wat hits op, volgens bijbehorende sites nog op voorraad

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:17
coorz schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:58:
[...]

W7Pro > XPro downgrade rights zijn mij bekend, echter je moet wel aan de media en pruduct key kunnen komen!
Als MS de mogelijkheid bied zal daar ook wel over nagedacht zijn. Heb je ze al gebeld?
Of inderdaad een partner zoals djexplo al zegt.

• coorz

coorz

Back to crop!

Topicstarter
Wij kopen in bij TechData; deze heeft aangegeven mij niet verder te kunnen helpen anders dan de Refurbished route te nemen,
Ik neem aan dat alle officiele MS distris hetzelfde beleid volgen, maaarrr ik zal ze toch maar eens polsen! Thanks.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit lijkt me ook niet echt de plek voor een topic als dit.

Shopping Forum is een veel logischer plek hiervoor, of inderdaad beginnen met V&A en aanverwanten als je er met je eigen suppliers niet eens uit kan komen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.