Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Een programma vastzetten/docken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik heb veel gebruik gemaakt van de Google Desktop sidebar (met Google Calendar en notes).
Nu wordt dit programma helaas niet meer verder ontwikkeld.
Nu heb ik een alternatief gevonden, namelijk Rainlendar.

Probleem is alleen dat ik hier geen sidebar functie in heb zodat Rainlendar altijd zichtbaar is aan de zijkant van m'n scherm (zonder dat er andere programma's boven of onder gaan zitten).
Ik kan wel de Always On Top functie gebruiken maar dan komen daar weer programma's onder te staan. Dat wil ik dus niet.

Nu ben ik op zoek gegaan naar window organizers. Die zijn er genoeg. Maar die hebben niet de functie die ik wil.
Ik kan namelijk Rainlendar vastzetten/docken zodat er geen andere programma's in die ruimte kunnen zitten.

Er moet toch wel een stukje software zijn die zoiets kan?

Wie o wie kan mij helpen??

Alvast bedankt.

Mvg,
Jeroen

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
FF kijken of ik het goed begrijp... Je wil eigenlijk een sidebar waar geen andere venster voor of achter kunnen komen te zitten? Of een manier om dat voor elkaar te krijgen met Rainlendar.

Welke window organisers heb je zoals bekeken?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad. Ik zoek een sidebar die google calendar support en waar ik wat notities in kan knallen.

De volgende windows organizers heb ik geprobeerd/bekenen:

WindowSizer - Tiles windows (shareware)
WinSplit - Tiles windows using keyboard shortcuts (freeware)
HashTWM - Tiling window manager with automatic tiling (MIT/X11)
GridMove - Tiles and arranges windows on sophisticated layouts with hotkeys and multi-monitor support (freeware/donationware)
bug.n - Amongst other flavours is a dynamic, tiling window manager, which tries to clone the functionality of dwm (see list of X window managers) (GPL).
Windawesome - A highly customizable dynamic window manager written in C# (GPL v2).
MaxTo - Tiles windows on user-defined grid by intercepting windows that are maximized or using hotkeys. Supports multi-monitor setups (shareware)
Twinsplay - Tiles windows using keyboard shortcuts (trial/closed source)
Plumb - Automatically aligns windows for you while you work (freeware)
Divvy - Commercial.
Python-windows-tiler - Very basic tiler (LGPL)

Hier kan ik wel het eea mee. Maar ik wil Firefox gemaximaliseerd uitvoeren. Dat gaat dus niet want dan komt Firefox weer achter Rainlender.

Er moet toch wel een of andere tool voor zoiets zijn?