Call Of Duty 1 Menu weg?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-06-2024
Hallo allemaal.
Ik heb een nieuwe pc gekocht en wil daar nu Call of Duty 1 op spelen, het installeren ging goed.
maar als ik het spel opstart heb ik geen menu, de letters zijn ontzichbaar geworden, ik zou dit graag oplossen maar ik weet het niet meer, ik draai hem nu in de XP Service pack 3 weergave en run hem als admin maar wil nog steeds geen menu weergeven.

dit zijn de specs van mijn pc :
AMD x6 1100t 6x3,3ghz
Nvidia GTX560 MSI
Asus m4A88T-V EVO/UBS3
500watt voeding, antec six hunderd case.

Weten jullie hier iets van?
Alvast bedankt
Mvg
Tim Jansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 15:40
Welke:
- Windows versie?,
- Welke DirectX versies geinstalleerd?,
- Window of Full-screen mode ?
- Welke patches voor COD1 geinstalleerd?

Wat bedoel je letters zie je niet?, valt het menu buiten het scherm? Al verschillende resoluties geprobeerd?

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
Ik zie alle dingen in het menu niet, aleen dus het logo, join game setting enz, ik draai windows 7 en speel in full screen (1920x1080) Ik heb heelemaal geen patches geinstaleerd omdat de server waar ik op wil spelen dat ook niet heeft gedaan. ik speel ook counterstrike en battlefield3, dus ik neem aan dat alle direct x er op staan,
Resoluties kan ik niet veranderen omdat ik de letters niet kan zien.

[ Voor 9% gewijzigd door timted3 op 18-10-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 18:47

D4NG3R

kiwi

:)

timted3 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:16:
Ik zie alle dingen in het menu niet, aleen dus het logo, join game setting enz, ik draai windows 7 en speel in full screen (1920x1080) Ik heb heelemaal geen patches geinstaleerd omdat de server waar ik op wil spelen dat ook niet heeft gedaan. ik speel ook counterstrike en battlefield3, dus ik neem aan dat alle direct x er op staan,
Resoluties kan ik niet veranderen omdat ik de letters niet kan zien.
even de config file (blahblah.cfg) aanpassen naar een lagere resolutie. 1920x1080 ondersteunt CoD1 niet.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
Nee, dat werkte ook niet, ik had de resolutie op 800x600 gezet en nog steeds geen menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 15:40
timted3 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:16: ...Ik heb heelemaal geen patches geinstaleerd omdat de server waar ik op wil spelen dat ook niet heeft gedaan....
T'ja zonder de 1.5patch kan ik ook geen Call of Duty spelen. Installeer die eens en kijk of deze jou bug verholpen heeft. Zo ja, dan weet je in ieder geval dat het een bug is .. Zo nee, dan weet je dat het waarschijnlijk geen bug is, en dus door instellingen misschien verholpen kan worden.

[ Voor 12% gewijzigd door djexplo op 18-10-2011 14:31 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
Patches had hij al zij de installer, dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
heb je geen server gejoined en daar custom files van meegekregen/gedownload?
Opschonen van je CoD directory zou dan voldoen moeten zijn

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
Ik heb 1uur geleden een schone installatie geinstaleerd vanaf de orginele cd.
Pagina: 1