Hallo allemaal,
Voor school (HBO Business IT & Management, voor heen Bedrijfskundige Informatica) moet ik iemand interviewen die ook BI heeft gestudeerd en nu een beroep uitoefent die ik later ook zou kunnen uitoefenen. Helaas ken ik niemand die ik zou kunnen interviewen dus vandaar dat ik het zo probeer.
Is er iemand die 10 vragen zou willen beantwoorden over zijn/haar beroep?
Dit zijn de vragen;
1) Wat is uw functie binnen het bedrijf?
2) Wat voor werkzaamheden voert u dagelijks in het bedrijf uit? (Het liefst een uitgebreide beschrijving)
3) Wat vindt u het leukst aan uw werk?
4) Wat vindt u minder leuk?
5) Welke opleiding heeft u voor dit beroep gevolgd?
6) Hoe sluit de opleiding aan op de functie die u binnen de organisatie verricht?
7) Waarom heeft u voor de IT sector gekozen?
Hoe zorgt u ervoor dat u op de hoogte blijft van de nieuwste/laatste ontwikkelingen op IT gebied?
9) Wat verdient u ongeveer per maand?
10) Heeft u naast uw werk nog genoeg tijd voor uw hobby’s/vrouw/kinderen? Zo ja, zou u meer tijd over willen hebben of vindt u het genoeg?
Alvast bedankt!
Voor school (HBO Business IT & Management, voor heen Bedrijfskundige Informatica) moet ik iemand interviewen die ook BI heeft gestudeerd en nu een beroep uitoefent die ik later ook zou kunnen uitoefenen. Helaas ken ik niemand die ik zou kunnen interviewen dus vandaar dat ik het zo probeer.
Is er iemand die 10 vragen zou willen beantwoorden over zijn/haar beroep?
Dit zijn de vragen;
1) Wat is uw functie binnen het bedrijf?
2) Wat voor werkzaamheden voert u dagelijks in het bedrijf uit? (Het liefst een uitgebreide beschrijving)
3) Wat vindt u het leukst aan uw werk?
4) Wat vindt u minder leuk?
5) Welke opleiding heeft u voor dit beroep gevolgd?
6) Hoe sluit de opleiding aan op de functie die u binnen de organisatie verricht?
7) Waarom heeft u voor de IT sector gekozen?
9) Wat verdient u ongeveer per maand?
10) Heeft u naast uw werk nog genoeg tijd voor uw hobby’s/vrouw/kinderen? Zo ja, zou u meer tijd over willen hebben of vindt u het genoeg?
Alvast bedankt!