Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bowz3r
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 23:16
Hallo,

Ergens volgende maand loopt mijn huidige abbo af, en kan ik een nieuwe telefoon uitzoeken. Dat kijk ik nogal naar uit aangezien ik nu met een oude nokia koelkast rondloop. Ik heb sowieso al besloten om een Android telefoon te kopen maar ik weet nog niet echt welke ik moet kiezen.

Waar ik mijn telefoon voornamelijk voor wil gebruiken is: Whats App en MSN, maar ook handige dingetjes zoals makkelijk 9292OV kunnen checken en mijn social networks in de gaten houden. Ook lijkt spotify op mijn telefoon mij erg handig. Verder een beetje bellen en smsen, maar dat lijkt me best logisch.

Zelf was ik al aan het denken aan de Samsung Galaxy S II, maar ook wil ik wachten op de specificaties en prijzen van de Nexus Prime.
Kunnen jullie mij advies geven?

Bij voorbaat dank,
Bowz3r

Verwijderd

Het algemeen beleid #quickstart

De regels voor dit forum

Vragen over welke telefoon/tablet aan te schaffen zien we om de volgende redenen liever niet in Android:

Het aanschaffen van een nieuwe toestel is iets heel persoonlijks. De ene wilt een toestel met een mooi uiterlijk en de andere wil graag weer die ene functie in zijn toestel hebben. Aangezien elke gebruiker jou een andere advies zal geven, zien we "Welke moet ik kopen"-topics liever niet.

Stel voor jezelf vast wat jouw wensen en eisen zijn. Met die eisen kan je naar de winkel gaan of naar onze Telecom Pricewatch. Voer daar je wensen/eisen in en bekijk gelijk waar je jouw gekozen toestel het voordeligst kan kopen. Op het moment dat er een paar toestellen zijn die aan jouw wensen/eisen voldoen, kan je binnen Mobile het betreffende topic opzoeken en daar de mening/problemen/ervaringen van andere eigenaren lezen. Het kan zijn dat je er dan nog niet over uit bent: in zo'n geval kun je de desbetreffende ervaringentopics gebruiken om specifieke vragen te stellen over zaken waar je nog mee zit, maar het is niet zo dat wij jouw keuze gaan bepalen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 09:59 ]

• bowz3r
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 23:16
ahh, daar had ik even overheen gelezen, sorry hiervoor.
Maar aangezien ik niet precies weet waar ik op moet letten vind ik het erg moeilijk om er zelf een uit te zoeken die past bij waarvoor ik de telefoon wil gebruiken.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat ik zelf altijd doe is de specificaties uitzoeken waar mijn telefoon dan aan moet voldoen. Deze dan sorteren op welke mij het leukste lijkt en welke mij minder leuk lijken. Dan bovenaan beginnen met reviews lezen en net zo lang doorgaan tot duidelijk is welke telefoon ik wil hebben.

Bijvoorbeeld het schermformaat, dit is iets wat al snel aangeeft welke telefoons wel en niet geschikt zijn.
Verder is het vooral een kwestie van bedenken welke snelheid je nodig hebt, hoe lang de accu mee moet gaan en welke extra features er in moeten zitten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

bowz3r schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:02:
Maar aangezien ik niet precies weet waar ik op moet letten vind ik het erg moeilijk om er zelf een uit te zoeken die past bij waarvoor ik de telefoon wil gebruiken.
Hoe bedoel je "waar ik op moet letten" ?

Je hebt al een lijstje met wensen en eisen. Overige vragen lijken me beantwoord te kunnen worden door het lezen van reviews of te kijken welke telefoons momenteel het meest populair zijn, welke binnenkort uitkomen, etc.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:43

D4NG3R

kiwi

:)

bowz3r schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:02:
Ik kies meestal op deze volgorde:
1: Budget (Wat heb ik er voor over)
2: Schermgrote (minimum/maximum grote)
3: Resolutie (minimum/maximum grote)
4: Processor/GPU en/of snelheid van deze
5: Fabrikant (Bekende merken voorop, minder populaire merken achterop)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welkom op GoT :)

Zoals je al hebt kunnen lezen verwachten we op GoT dat gebruikers zelfstandig kunnen bepalen welk toestel ze moeten kopen. Kijk inderdaad eens in de pricewatch en leest toesteltopics van toestellen waar jouw voorkeur naar uitgaat. Ik denk dat elk toestel wel aan jouw eisen voldoet, maar er is altijd weer een toestel dat sneller is, een mooier scherm heeft, betere specificaties, etc. Kom je er echt niet uit en blijf je op 2 toestellen hangen, maak dan gerust een topic aan en leg duidelijk uit waarom je er niet uitkomt en wat voor jou het belangrijkste breekpunt is. Hier gaat een slotje op

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.