Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

geen geluid via de speakers wel via de headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik zit met het volgende. Heb een laptop een Compaq met xp.

Xp is opnieuw geinstalleerd alleen nu heb ik geen geluid. Dat wil zeggen ik heb alleen geluid via een headset en niet via de speakers van de laptop. Wanneer ik de jack plug uit de laptop haal hoor ik wel even een seconde geluid maar dan stopt het direct weer.

Ik heb al in het configruatiescherm onder geluid gekeken maar daar staat alles verder goed aangegeven.

Is er iemand die een idee heeft.

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:30
Misschien een idee de drivers voor je compaq laptop van de officiele website te downloaden?

dingen als net werk en dergelijke werkten bij mij ook niet totdat ik de drivers installeerde (toshiba laptop).

Verwijderd

Topicstarter
Dat is allemaal al gebeurd. Officele drivers zijn geinstalleerd. Alle drivers zijn ook geinstalleerd. Laptop functioneert weer top alleen heb ik geen geluid

Verwijderd

-Welke laptop heb je?
-Werken de speakers wel in de speaker test?
-Zijn alle apparaten in het apparaat beheer menu correct geïnstalleerd.. of zijn er nog uitroeptekens?
-Heb je al bij de Windows speaker config gekeken dat ie toevallig niet op digitale uitvoer staat?
-Heb je een USB headset (deze heeft 'eigen' geluidskaart)?
-Heb je het volume beheer gecontroleerd?
-Staat er in je audio config software mogelijk een automute functie aan tijdens headset detectie?

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:47
Ik denk een brakke connector, met het plaatsen van de jack verbreek je de speakerverbinding, deze zou weer moeten verbinden bij het verwijderen van de jack.

Probeer eens voorzichtig met iets niet geleidends (coctailprikker oid) te vriemelen in de connector.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Verwijderd

Topicstarter
= compaq v5000 e
= speaker test, kun je me vertellen wat je daar mee bedoeld.
=alle appraaten zijn correct geinstalleerd incl sound card. Helemaal geen uitroeptekens. WIndows komt ook niet met de melding dat deze geen audio apparaat heeft.
- In xp waar vind ik ik windows speaker config
- volume beheer gecontroleerd gaat staat geod.
- ik heb geen audio config softwarre geinstaleerd.

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:41

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

heb je al een linux livecd geprobeerd om te kijken of het daadwerkelijk een driver issue is?

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Verwijderd

Topicstarter
@padpunk
hoe bedoel je ??

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:41

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Zoiets als bijvoorbeeld: http://www.knoppix.nl/ om even jouw speakers te testen. Ik vermoed namelijk dat het een driver issue is...

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Pagina: 1