Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dell D400...Wel of geen draadloos?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers,

Ik heb van een kennis een krijgertje gehad.Een Dell D400 laptopje.Leuk ding,werkt prima.Maar nu het volgende,nu zit ik ff rond te neuzen op internet wat die dingen nog gemiddeld op zouden brengen en wat schets mijn verbazing,bij alle geadverteerde D400 staat duidelijk bij dat er draadloos internet opzit.

Ik heb me een breuk gezocht maar ik kan geen draadloze ontvanger vinden.Met FN+F2 zou ik die in moeten schakelen maar er gebeurt niks.Dus even in de hardware info gekegen en daar zie ik dat er een pci apparaat is zonder driver.Dus naar de site van dell,code invoeren en zoeken maar.Zijn er 22 verschillende drivers voor wireless lan....En ik heb geen idee welke ik nu moet hebben..Dus om een lang verhaal kort te maken...

Is deze laptop (Dell D400) nou WEL of NIET voorzien van een draadloze ontvanger?
Zo ja hoe kom ik er achter welke driver ik moet hebben?

Overige info

Dell D400
Model mainboard 0w0328
Chipset Intel i855gm/gme
Southbridge 82801DB (ich4-m)

Alvast bedankt voor de hulp!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 00:58

Jimbolino

troep.com

Even de asset tag invullen op de dell site, en je krijgt meteen de goede drivers.

Anders even onderkant openschroeven en kijken of je een mini-pci slot ziet met daarin een kaartje, of 2 losse antennes :)

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Topicstarter
Jimbolino schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:44:
Even de asset tag invullen op de dell site, en je krijgt meteen de goede drivers.

Anders even onderkant openschroeven en kijken of je een mini-pci slot ziet met daarin een kaartje, of 2 losse antennes :)
De asset tag???Ik kan wel de service code vinden maar dan krijg ik die 22 drivers! :S

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

asset tag staat ook in de bios bij info.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Verwijderd

Topicstarter
Nog even bij hardware info gekeken,heb 2 onbekende apparaten.

1) Base System device
2) Pci modem

Pci modem spreek volgens mij voorzich maar iemand een idee wat die base device is?

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:50:
Nog even bij hardware info gekeken,heb 2 onbekende apparaten.

1) Base System device
2) Pci modem

Pci modem spreek volgens mij voorzich maar iemand een idee wat die base device is?
http://help.lockergnome.c...-D400--ftopict584596.html

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Verwijderd

Topicstarter
Heb nog ff de laptop open gemaakt en ik kwam zo'n ding tegen,

http://www.txcesssurplus.com/catalog/DELL-Y0231-Rear.jpg

Er staat modem op dus neem aan dat dat hem is.Alleen er staat geen merk of type op.Hoe kan ik nu achter het type en merk komen?

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 09:49

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica