Mijn SoundBlaster PCI128 kraakt in Windows 2000 als ik een MP3'tje of film afspeel. Ik heb al van meerdere mensen met deze kaart en Win2K gehoord dat deze kaart kraakt. Vooral als je bijvoorbeeld een flash-filmpjwe afspeelt, of gewoon zit te internetten... Aan de snelheid van mijn PC kan het niet liggen, is een AMD Duron 700 MHz met 128 meg intern. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?? Thanx!
Yep een biosupdate deed het hier ook
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Ik heb in het BIOS PCI Master Pipeline request aangezet , dat werkte dacht ik, maar WPCREDIT gaf aan dat ie alsnog uitstond...Nu heb ik met WPCREDIT alsnog PCI master pipeline request aangezet en geen gekraak meer 
ik hoop dat je weet wat WPCREDIT is, of dat je mobo correct met je BIOS settings omgaat, dus wat je enabled ook echt enabled is
ik hoop dat je weet wat WPCREDIT is, of dat je mobo correct met je BIOS settings omgaat, dus wat je enabled ook echt enabled is
Verwijderd
Kan aan van alles liggen. Verkeerd slot, netwerkactiviteit, noem het maar op.
Je bent ook lang niet de enige met het probleem : zoek even op 'geluid kraakt' en probeer wat oplossingen.
Je bent ook lang niet de enige met het probleem : zoek even op 'geluid kraakt' en probeer wat oplossingen.
Pagina: 1