[encoding] PW-artikel heeft encoding-problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-09 18:37

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Beste Lieve Devvers,

het volgende artikel heeft problemen met de encoding. Ik weet niet of de PW-crew hier de boosdoener in is of het systeem, maar ik vind het erg slordig staan :)

pricewatch unsorted: Samsung SE-406AB/RSWD extern Slim BluRay Combo Laufwerk (CyberLink TrueTheater, 3D Support, USB 2.0) weiß

Edit; ook in de UBB-parser lijkt het fout te gaat :o

Alvast bedankt!

Matis

[ Voor 5% gewijzigd door Matis op 17-10-2011 22:08 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:25

crisp

Devver

Pixelated

Unsorted productinformatie wordt automatisch verwerkt, en deze feeds zelf kunnen ook fout geencodeerde data bevatten. Het lijkt me dat hier een ß had moeten staan.

Anyway, volgens mij kan de pricewatch-crew hier beter mee uit de voeten :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Okidoki. De Ringel-s had ik ook wel gegokt, maar vond het vreemd dat ze verkeerd geparsed werd.

Nu wachten op een PW-Modje :)

[ Voor 14% gewijzigd door Matis op 17-10-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Zoals Crisp al zegt, wordt deze informatie automatisch samengesteld, voornamelijk aan de hand van data welke door de retailers aangeboden wordt. Het enige wat wij met Unsortedproducten kunnen, is deze doorvoeren naar de 'gewone' PW. Vervolgens kan de naam veranderd worden volgens de norm en kan het product voorzien worden van afbeelding en specificaties.

Het moet dan natuurlijk wel een relevant product zijn. Vanaf kantoor voeren wij vooral de belangrijkste producten door, een product als een externe optische schijf hoort hier over het algemeen niet tussen. Uiteraard wordt er ook nog steeds veel ingevoerd door gebruikers, hetgeen bij dit product ook het geval is. Niet geheel onwaarschijnlijk naar aanleiding van dit topic. :)

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Duidelijk verhaal.

Heel kort door de bocht, Unsorted informatie kan/mag foutief zijn. Wanneer het door de PW-crew wordt doorgezet naar de "sorted" zou het goed moeten zijn?