Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voeding advies voor appart systeem

Pagina: 1
Acties:

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik ben een systeem aan het samen stellen waar ik 5 dvd branders in wil plaatsen. Een SSD disk en misschien wel twee.

De volgende specs heb ik voor hardware:

i7-2600K
16 GB DDR3-1600 Quad-Kit
Fatal1ty Z68 Professional Gen3
4x Shark Fan 14cm Evil Black Edition
Solid State Drive 2,5 inch SATA 120 gig
N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC
Mugen 3 cpu cooler

Dvd branders zullen gewoon 4x lite-on zijn.

Mijn vraag is of dit voldoende is: Silent Pro M 600W voeding. Is 600w voldoende om dit alles te kunnen voeden? :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem eens een kijkje in [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 28
Het verbruik van een optical ligt niet belachelijk hoog, dus echt belachelijke eisen zul je niet aan je voeding hoeven te stellen.

• Swanfield
Terw_Dan schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:44:
Neem eens een kijkje in [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 28
Het verbruik van een optical ligt niet belachelijk hoog, dus echt belachelijke eisen zul je niet aan je voeding hoeven te stellen.
Ok tnx!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• gerjaknut
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-04 07:31
eventjes een klein nieuwsgierig vraagje :P waarvoor heb je 5 dvd branders nodig? :P

• Swanfield
gerjaknut schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:53:
eventjes een klein nieuwsgierig vraagje :P waarvoor heb je 5 dvd branders nodig? :P
Ik wil een dvd brand torentje maken :) Zo'n ding los is nogal erg duur en zelf 5 dvd brandertjes in een toren gooien kost haast niets ;) Moet 1x per jaar een stuk of 200 dvd's branden voor een kamp film :) Denk dat ik de dvd branders wel gesponsord kreeg dus dit leek mij een mooie oplossing :)