Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:02
Sorry dat ik niet duidelijk was lag aan een paar omstandigheden...

Okee:

Wanneer mijn omnia 7 met m'n pc conect start zune, ik zie dat er veel te weinig ruimte over is.
Ik probeer hier wat aan te doen door de gereserveerde ruimte voor mail en apps te verkleinen: zonder effect, wanneer ik de ruimte op 5 % instel komt er 2 GB te staan aan gererveerde ruimte en de laatste keer dat ik checkte was 5% van 8 niet 2...

plaatje 1: instelling plaatje 2: GR onderin te zien

Weet iemand hier meer van, want ik zou graag m'n telefoon kunnen gebruiken zonder meldingen en kunnen filmen.

http://www.flickr.com/photos/68190136@N04/6252856449/

http://www.flickr.com/photos/68190136@N04/6253385994/

tot nu toe: gewoon muziek er afgehaald en hopen op niet nog een melding:
Mango icm zume Windows 7

Ik heb nu alle videos verwijdert, ik heb 2 gb aan muziek en heb nog 1,5 gb over... dus filmen kan niet want dat heb ik net allemaal moeten verwijderen.
Apps en games verwijderen haalt niets tot weinig uit
Zoveel games heb ik niet en ik heb 2 mail accounts

[ Voor 79% gewijzigd door StrongArmLance op 22-10-2011 14:13 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zoals je al eerder is verteld, en zoals in Het algemeen beleid staat, verwachten we eigen inzet en initiatief in je posts. Breidt daarom aub je topicstart uit, want hier is niets van terug te zien.

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11 18:24
Bij mij gaat het soms mis als ik via een andere PC muziek op m'n telefoon zet. De ruimte hiervoor wordt dan gerapporteerd als gereserveerd. Als ik die muziek er dan afhaal komt die 'gereserveerde' ruimte weer beschikbaar.
Wat heb je al geprobeerd?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:57

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik snap geen barst van je topic start of die plaatjes. Wat stel je in? Waar kom je ruimte te kort (of juist niet?). Welke melding krijg je? Wat heb je al gevonden/gezocht/geprobeerd? Ik kan alleen aan het forum zien dat het iets met een windows phone te maken moet hebben, maar geen idee welk merk/type met welke software-versie e.d. Welk OS draai je op je computer (of maakt dat niet uit?), en waarmee stel je die ruimte in?

• StrongArmLance
TS aangepast

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:30
Bij gereserveerde ruimte staat dat hier ook foto's en films bij horen die je gemaakt hebt met je telefoon. Ik neem dus aan dat je gewoon te weinig ruimte hiervoor gereserveerd hebt. Probeer eens een groter gedeelte van je geheugen te reserveren.

Ps. Pas a.u.b. even je spelling aan in je TS

• StrongArmLance
@timmie78 voor films en foto's staan aparte balkjes die samen bij mij 400 mb innemen, dus dat kan het niet zijn.
Sorry van de spelling het was getypt op mijn telefoon.

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:30
Ok, en kan het zijn dat het geheugen wordt ingenomen door applicaties, bijv. geïnstalleerde games? Als dat niet zo is, zou je even kunnen proberen om een factory reset te doen, nadeel is wel dat je dan alles kwijt bent.

• StrongArmLance
timmie78 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:34:
Ok, en kan het zijn dat het geheugen wordt ingenomen door applicaties, bijv. geïnstalleerde games? Als dat niet zo is, zou je even kunnen proberen om een factory reset te doen, nadeel is wel dat je dan alles kwijt bent.
Dat lijkt me met m'n hoeveelheid aan apps onwaarschijnlijk...
Ik ga m resetten denk ik en dan ook meteen terug naar NoDo... Om dan ook meteen regisrty aan te passen en de nl versie te bemachtigen...
Weet jij of iemand anders hoe dat dan moet?
bedankt voor je hulp iig!
Pagina: 1