🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ik zag net dat er mensen zijn die het probleem opgelost hebben door de app opnieuw te installen. Dat ga ik ook zo proberen, maar geef ik weinig kans.
Ben laatst een beetje aan knutselen geweest met een android app, als ik LogCat open en dan de Tweaker.net App opstart dan krijg ik daar dezelfde traceback te zien als hier gepost is. Hier is mijn volledige traceback.
Ik vind het ook belachelijk dat deze bug nu al zoveel maanden open staat...
Ik krijg het idee dat Android een beetje een ondergeschoven kindje is op Tweakers. Zo heeft het ook al lang geduurd voordat wij eindelijk eens een app kregen terwijl die al een tijdje verkrijgbaar was op iOS.... Maar sinds de release is er niet meer veel aan gedaan. Spijtig aangezien Android een redelijk hoog 'tweaker' gehalte heeft als je het mij vraagt..
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Wij hebben de app laten bouwen door een externe leverancier maar we hebben recent besloten om te gaan kijken of we voortaan alles hier intern kunnen laten ontwikkelen. Dat kost echter tijd en voordat we zover zijn gaat nog wel zeker een paar maanden duren. Geen leuk nieuws en dit topic triggert mij om nogmaals intern de urgentie van het probleem te melden.
De problemen lijken ontstaan te zijn op voornamelijk recentere toestellen met nieuwere versies van android en met name Sense. In mijn backlog heb ik nu staan
De huidige versie (1.5) levert voor veel gebruikers onverwachte crashes op. De problemen lijken zich te concentreren op HTC toestellen met versie 2.3.3 maar ook andere toestellen veroorzaken problemen. Op de volgende toestellen zijn de problemen gemeld:
• LG-P500 met custom 2.3.4 firmware.
• HTC Desire 2.2 en 2.3.3
• HTC Desire-S 2.3.3
• HTC HD met 2.3.3
• HTC incredible S
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Waarom plaatsen jullie geen oproep dat jullie een handige Tweaker zoeken die de Tweakers Android app wilt/kan fixen? Ik gok dat er vast een paar hier rondlopen op T.net, die het wellicht ook nog eens gratisch en voor niks willen doen. Voor de 'eer' zeg maar
Is er een publieke api beschikbaar die gebruikt kan worden (zoeken op api op tweakers.net is natuurlijk kansloos...
Helaas wil ik wel graag een nieuwere android versie, maar goed dat is nog ff afwachten.
Wel offtopic btw
De HTC Dialer met smartdial is superhandig. Dat is eigenlijk de #1, voor de rest zal ik niet erg veel missen als ik zo na denk. Het ziet er natuurlijk wel gelikt uit, maar de meeste opties gebruik ik niet. Ik irriteer me eigenlijk alleen maar aan de extra HTC zooi (aandelen, amazon mp3).
Maar die dialer is gewoon erg handig
De app is tussen de 50.000 en 250.000 keer gedownload volgens de market. Een groot gedeelte van deze mensen hebben dus een crashende app wat een slechte naam voor tweakers betekend + gemist van inkomsten door bannering in de app (dacht ik?)bonzz.netninja schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:03:
De problemen met de android app zijn (helaas) al bekend. Het maakt het extra zuur omdat de problemen al best lang bekend zijn. Helaas kan ik nog niet op korte termijn een oplossing aanbieden, wat mij trouwens wel spijt en ik ook nog eens stom vind.
Wij hebben de app laten bouwen door een externe leverancier maar we hebben recent besloten om te gaan kijken of we voortaan alles hier intern kunnen laten ontwikkelen. Dat kost echter tijd en voordat we zover zijn gaat nog wel zeker een paar maanden duren. Geen leuk nieuws en dit topic triggert mij om nogmaals intern de urgentie van het probleem te melden.
De problemen lijken ontstaan te zijn op voornamelijk recentere toestellen met nieuwere versies van android en met name Sense. In mijn backlog heb ik nu staan
De huidige versie (1.5) levert voor veel gebruikers onverwachte crashes op. De problemen lijken zich te concentreren op HTC toestellen met versie 2.3.3 maar ook andere toestellen veroorzaken problemen. Op de volgende toestellen zijn de problemen gemeld:
• LG-P500 met custom 2.3.4 firmware.
• HTC Desire 2.2 en 2.3.3
• HTC Desire-S 2.3.3
• HTC HD met 2.3.3
• HTC incredible S
Ik snap best dat er in grote organisaties er altijd gekeken wordt om externe leveranciers overbodig te maken als de capaciteit ook in huis is om geld te besparen. Maar ik denk dat deze bug toch wel voor zo'n maximaal 1000 euro extern opgelost zou moeten kunnen worden wat niets is met de schade die jullie nu hierdoor oplopen.
Als je echt verwacht dat deze bug pas over enkele maanden opgelost kan worden en er geen geld kan worden besteed voor de oplossing op de korte termijn verwijder hem dan uit de market (voor 2.3).
CISSP! Drop your encryption keys!
Heb probleem komt volgens mij ook voor als het download niet soepel gaat, ik heb er eigenlijk alleen in de metro last van waar het internet nogal brak is.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Das goed nieuws!! Ik denk dat de devvers een betere app kunnen neerzetten en ook sneller kunnen inspelen op problemen of vragen van de GoTters.bonzz.netninja schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:50:
Status update voorruit. We hebben besloten, mede vanwege de traagheid in updates e.d, om de boel voortaan intern te gaan bouwen. Dat betekent wel dat er een aantal devvers naar school moeten om de nodige android ervaring op te doen. Als ik het goed begrijp begint de opleiding/cursus ergens deze of volgende week
Al is het geen reclame voor de huidige bouwer van de app moet ik zeggen.
bonzz.netninja schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:50:
Status update voorruit. We hebben besloten, mede vanwege de traagheid in updates e.d, om de boel voortaan intern te gaan bouwen. Dat betekent wel dat er een aantal devvers naar school moeten om de nodige android ervaring op te doen. Als ik het goed begrijp begint de opleiding/cursus ergens deze of volgende week
Wat moet je in dit topic met een voorRuit
Self reflection is the school of wisdom
Mjah....we kwamen er niet meer uit met ze.MuddyMagical schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:56:
[...]
Das goed nieuws!! Ik denk dat de devvers een betere app kunnen neerzetten en ook sneller kunnen inspelen op problemen of vragen van de GoTters.
Al is het geen reclame voor de huidige bouwer van de app moet ik zeggen.
Verwijderd