Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gaming headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ben nieuw op dit forum, ik heb even een vraagje ik ben op zoek naar een Gaming Headset.

Mijn eisen voor de Head Set:

Moet op me PS3,360,PC & het liefst ook nog op me iphone kunnen!
5.1 headset
Prijs budget is er niet echt ( rond de 200 euro is genoeg denk ik ? ) zolang hij maar goed is lekker zit ( want ik kan ze nergens proberen of ze lekker zitten op je hoofd of iets )

Waar ik zelf aan zat te denken is de Tritton AX720, heb ook een Steelserie XB7 als het goed is. Maar die is alleen voor 360 weet niet of het een 5.1 is en heb gehoord dat alleen de mice op de pc werkt en niet de head set zelf.....

ik hoor het wel van jullie

M.v.g jeff

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-11 15:54
Hoi Jeff,

Een headset kiezen is erg persoonlijk, hangt echt van je persoonlijke voorkeuren af. Met wat Google werk vind je al vrij snel een aantal headsets die geschikt zijn voor zowel PS3, Xbox360 als PC. Het wordt wel moeilijk om deze ook nog aan te sluiten op je iPhone, aangezien dit soort headsets vaak een extra USB adapter gebruiken voor stroom of voor externe geluidskaart.

Een headset waar je naar zou kunnen kijken is de Ear force dpx21 Die zou een gesimuleerde Dolby 7.1 surround moeten hebben en is geschikt voor al jouw consoles. Echter op je Iphone zal hij niet passen. Ik heb overigens zelf geen ervaring met deze headset.

Wat ik ook kan aanraden is om voordat je de headset koopt, eerst een aantal reviews te lezen op internet, dan heb je vaak al een redelijk idee van de kwaliteit van de headset.

Succes met je keuze!

[ Voor 10% gewijzigd door timmie78 op 17-10-2011 17:13 ]

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:36

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Ik raad je aan zoiets als een headset echt bij een winkel uit te proberen of op een of andere manier dat je het via een webshop waar je em gehaald hebt makkelijk om kan ruilen. Zeker als zo'n geval 200 euro gaat kosten en je echt niet met een knellend ding op je kop wil zitten (ik spreek uit ervaring, al ging het om een 30 euro kostend stukje Trust-meuk). Iets dat volledig om je oor heen zit en ook na een paar uurtjes dragen nog steeds comfortabel is zit is echt een zegen vergeleken met wat ik net noemde.
Daarnaast qua aansluiten gebruik ik de standaard 3.5mm jackplugjes, als je een stereo hoofdtelefoon hebt en nog een microfoon eraan kom je op twee aansluitingen. Hoe dat gaat met consoles heb ik geen ervaring mee, maar iets als jackplugjes moet via een adapterstekkertje wel om te toveren zijn tot een propriëtaire aansluiting zoals sommige telefoons hebben.

Veel succes :)

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?